دوره رندرینگ برای کامپوزیشن در V-Ray Next و 3ds Max
Lynda – 3ds Max: Rendering for Compositing in V-Ray Next
دوره رندرینگ برای کامپوزیشن
دوره رندرینگ برای کامپوزیشن : با استفاده از عناصر رندر ، V-Ray Next for 3ds Max، کنترل دقیق روی پارامترهای لازم برای ایجاد کامپوزیت با کیفیت بالا مانند بازتابها، سایهها، مات ها و غیره را ارائه میدهد. در این دوره ، هنرمند Brian Bradley، نحوه استفاده از V-Ray Next را برای ایجاد رندرهای خاص برای ورک فلوی پست پروداکشن در برنامه هایی چون فتوشاپ و افترافکت را نشان خواهد داد.
عناصر UI و ورک فلو و آپشن های خروجی برای رندر تصاویر ثابت و توالی های انیمیت شده را بررسی می کنیم. سپس نحوه استفاده از مجموعه حالات 3ds Max برای مدیریت پس های رندر مالتی پل و نحوه تجزیه و تحلیل یک صحنه را یاد می گیریم. در ادامه عناصر رندری مانند MultiMatte, Cryptomatte, ZDepth, VRayLightSelect را کاوش می کنیم.
در پایان ، نحوه انتخاب و تنظیم عناصر های رندر برای یک توالی انیمیت شده را نشان می دهیم و نحوه افزودن نورپردازی و دیگر افکت ها را برای تولید کامپوزیت نهایی بسیار متفاوت را یاد خواهیم گرفت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- چرایی استفاده از عناصر رندر در 3ds Max
- آپشن های خروجی در V-Ray Next و 3ds Max
- استفاده از مجموعه حالات برای رندرینگ پس ها
- کامپوزیشن نورپردازی و دیگر عناصر پس زیبایی
- بررسی عناصر رندر در عمق
- کامپوزیشن توالی انیمیت شده از صفر تا صد
عنوان دوره : Lynda – 3ds Max: Rendering for Compositing in V-Ray Next
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 49
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Brian Bradley
نرم افزار : 3ds Max , VRay
زیرنویس انگلیسی : دارد
Lynda – 3ds Max: Rendering for Compositing in V-Ray Next
Using render elements, V-Ray Next for 3ds Max offers fine-grained control over parameters necessary for creating high-quality composites, such as reflections, shadows, mattes, and more. In this course, Brian Bradley shows how to use V-Ray Next to create renders specifically for a post-production workflow in applications like Photoshop and After Effects. Explore the render elements UI and workflow and the output options for still images and animated sequences. Then learn how to use 3ds Max state sets to manage multiple render passes, and find out how to analyze a scene. In chapter four, Brian takes a deep dive into render elements such as MultiMatte, Cryptomatte, ZDepth, VRayLightSelect, and more. The fifth chapter is a project-based lesson that shows how to select and adjust render elements for an animated sequence. Finally, learn how to add lighting and other effects in order to produce a very different looking final composite.
This course was created by Brian Bradley. We are pleased to offer this training in our library.
Topics include:
- Why use render elements in 3ds Max
- Output options in V-Ray Next and 3ds Max
- Using state sets for rendering in passes
- Compositing lighting and other beauty pass elements
- Exploring the render elements in depth
- Compositing an animated sequence from start to finish
حجم کل : 3.4 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋