بیت گراف
3ds maxphotoshopPluralsightZBrushآموزشحجاریشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش طراحی کاراکتر برای بازی موبایل در ZBrush

Designing a Character for Mobile Games in ZBrush

طراحی کاراکتر برای بازی موبایل

طراحی کاراکتر برای بازی موبایل

 

در این دوره آموزش طراحی کاراکتر برای بازی موبایل از شرکت Digital Tutors ، مربی دوره  Daniel da Costa ، با چگونگی ساخت کاراکتر های پلی برای استفاده در بازی های موبایل با استفاده از نرم افزارهای  3Ds max و Zbrush آشنا می کند. روند ساخت یک مدل از پایه بررسی می گردد. مدل سازی پایه جسم در 3ds max انجام می گیرد و سپس جزئیات توسط Zbrush  به آن اضافه خواهد شد. در پایان این دوره شما با روند ساخت مدل های پلی برای بازی های موبایل آشنا خواهید شد.با سافت ساز همراه شوید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • دسته بندی  و مدیریت فایل ها
  • ساخت مش اسکلت
  • اسکلاپت مدل اسکلت
  • ساخت استخوان های مختلف
  • آنالیز بخش های مختلف اسکلت
  • ایجاد جمجه
  • و …

تصاویری از طراحی کاراکتر برای بازی موبایل :

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Pluralsight – Designing a Character for Mobile Games in ZBrush

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2.30 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 19

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Daniel da Costa

نرم افزار : ZBrush 4R7- 3ds Max 2016 – Photoshop CS6

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Designing a Character for Mobile Games in ZBrush

Throughout these lessons, we’ll learn how to create a high poly character for mobile games using 3ds Max, Photoshop and ZBrush. We will discuss the steps required to sculpt a game character from scratch. We’ll start by using 3ds Max to create a base mesh guide, then use ZBrush to start the sculpture. By the end of this tutorial, you will have a solid understanding of the workflows that are required to create a high poly model for mobile games.


1 Introduction and project overview 00:55
2 Organizing the folders 07:19
3 Creating our skeleton basemesh 08:45
4 Continuing the basemesh of the skeleton 08:41
5 Finishing the basic leg bones 09:11
6 Defining the final silhouette and proportion 08:53
7 Creating the skull 12:36
8 Sculpting the spine 09:46
9 Continuing to sculpt the spine 11:25
10 Creating the sacrum bone 09:00
11 Developing the ribcage and pelvis 07:54
12 Defining the silhouette for the humerus bone 08:10
13 Continuing to sculpt the humerus bone 08:13
14 Creating the hand bones 08:30
15 Sculpting the foot bones 09:26
16 Exploring short bones  03:08
17 Analyzing the skeleton proportion 07:25
18 Adding clothing 04:29
19 Finishing our character 06:36

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.3 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا