آموزش مقدماتی زیبراش ZBrush
Your First Day in ZBrush
آموزش مقدماتی زیبراش
در این آموزش مقدماتی زیبراش ، به طراحی و مدلسازی یک موجود کوچک از هندسه پایه تا پایان اسکالپ نقاشی شده ش می پردازد. دوره آموزش گام به گام زیبراش و نگاهی سریع به آن ، که بعد از پایان آموزش شما بدون هیچ سردرگمی و هنگ کردن میتونید یک پروژه کامل را با اعتماد به نفس بالا انجام دهید. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- ایجاد هندسه از zspheres
- اضافه کردن ویژگی ها با DynaMesh
- ایجاد مش پایه نهایی
- اضافه کردن هندسه
- مجسمه سازی کاراکتر
- اضافه کردن جزییات پوست
- طراحی کاراکتر
- اضافه کردن جزییات با لایه ها
- کار با متریال و نورپردازی
- Polypainting کاراکتر
- نقاشی با استفاده از Spotlight
- ایجاد UVs
- آپشن های خروجی
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Digital Tutors – Your First Day in ZBrush
سطح : مقدماتی
زمان کل دوره : 1 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 14
سال آموزش : 2014
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Justin Marshall
نرم افزار : ZBrush 4R6
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Your First Day in ZBrush
When learning a new software package, sometimes it’s good to just jump in with both feet and create something. In this tutorial we’ll do just that as we create a little creature from base geometry to finished painted sculpt.We’ll cover methods of working with geometry. We’ll learn to shape and sculpt our mesh. We’ll add high-frequency detail using layers and talk about creating UVs. We’ll also paint a texture for our creature and learn to use photographs to add to those textures.This step-by-step tutorial is designed to be a quick look at ZBrush to allow you to get the feel of working on a whole project, without bogging down in the details of the interface or blasting you with every workflow possibility. Once you’re done, we encourage you to go deeper with the Introduction to ZBrush, Quick Start to ZBrush, or any of our project based tutorials.
01. Introduction and project overview
02. Creating geometry from zspheres
03. Adding features with DynaMesh
04. Creating the final base mesh
05. Appending geometry
06. Sculpting the character
07. Adding high-frequency skin detail
08. Posing the character
09. Adding detail with layers
10. Working with materials and lights
11. Polypainting the character
12. Painting using Spotlight
13. Creating UVs
14. Output options
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)