بیت گراف
Digital Tutorsmayaآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهگرافیک و ویرایش تصویرمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش رندرینگ گردش کار خطی در مایا Maya

Linear Workflow Rendering Strategies in Maya

رندرینگ گردش کار خطی در مایا

رندرینگ گردش کار خطی در مایا

 

در این فیلم آموزش رندرینگ گردش کار خطی در مایا ،  از linear workflow به عنوان بخش مهمی از روند نورپردازی و رندر صرف از نظر برنامه و رندر استفاده می شود. خوشبختانه در مایا 2016 ، برای هنرمندان مایا پیشرفت خوبی  در قالب یک سیستم مدیریت رنگ جدید دیده می شود.  در این دوره ، کار با گردش کار خطی ، استفاده از سیستم مدیریت رنگ جدید در مایا 2016 ، اعمال color transforms  و … را یاد خواهید گرفت. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • آشنایی با روند کار خطی
  • استفاده از ویژگی مدیریت رنگ در مایا
  • ادغام رنگ IO با مدیریت رنگ مایا
  • آشنایی با تصحیح گاما برای متریال
  • آشنایی با تصحیح گاما برای تکسچر
  • کنترل مدیریت رنگ در نمای Viewport  و نمای رندر
  • خروجی فایلهای مدیریت رنگ
  • استفاده از linear workflow با Render Passes
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors- Linear Workflow Rendering Strategies in Maya

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1.42 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Eddie Russell

نرم افزار : Maya 2016

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors- Linear Workflow Rendering Strategies in Maya

Using a linear workflow should be an important part of any lighting and rendering artist’s process regardless of the application or renderer they use. Fortunately, for Maya artists, this process has seen significant improvements in Maya 2016 in the form of a completely new Color Management system. We’ll pull that system apart here in this course so that you can fully understand how to use it. We’ll start out by learning what linear workflow is and what it does for the scenes that we render. From here, we’ll learn how to access and use Maya’s new Color Management system. We’ll learn how it applies color transforms where we need them in order to make sure that the textures, materials and lights we are using in our scene all render in the correct color space and are displayed or output in the correct color space.By the end of this Maya training, you’ll have a firm grasp on how you can start implementing a linear workflow in your own renders.


Introduction and project overview
Understanding Linear Workflow
Using the Color Management Features of Maya
Incorporating Open Color IO into Maya’s Color Management
The importance of scene scale and realistic lighting
Understanding gamma correction for materials
Understanding gamma correction for textures
Controlling Color Management within the Viewport and Render View
Outputting color managed files
Using a linear workflow with Render Passes
When to avoid gamma-correction in Maya

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.35 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا