مدلسازی و چاپ سه بعدی بازی در ZBrush و 3ds Max
Production Modeling for Games and 3D Printing in ZBrush and 3ds Max
مدلسازی و چاپ سه بعدی بازی
در این دوره آموزش مدلسازی و چاپ سه بعدی بازی از شرکت Pluralsight ، مربی دوره Walter Carter ، شما را با تکنیک های ساخت مدل های سه بعدی با فرمت های مختلف برای استفاده در موتور های بازی سازی و چاپگرهای سه بعدی آشنا خواهد کرد. همچنین نحوه ساخت مدل های سخت (ساخت مدل هایی با لبه های سخت مانند ماشین آلات) و تکنیک های مختلف ساخت لبه ها و افکت نقاشی کردن پلی ، آشنا می شوید. پس از پایان این دوره شما روند انجام دادن چنین پروژه هایی را به ساده تربن شیوه آموخته اید. با سافت ساز همراه شوید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- مدل سازی با استفاده از مش
- مدل سازی اعضای بدن ربات و اسلحه
- استفاده از تکنیک ماسک کردن در پلی پینت
- ایجاد یو وی
- استفاده از کی شات برای رندرگیری
- نکات مهم در مدل های مخصوص چاپ سه بعدی
- آماده سازی مدل ها برای چاپ سه بعدی
- لینک کردن مدل به کارکتر استودیو 3ds max
- حالت دهی و انیمیشن کارکتر
- وارد کردن مدل به موتور بازی سازی Unity
- و …
تصاویری از مدلسازی و چاپ سه بعدی بازی :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Pluralsight – Production Modeling for Games and 3D Printing in ZBrush and 3ds Max
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3.24 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 20
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Walter Carter
نرم افزار : Mischief 2.1.2 – ZBrush 4R7B – 3ds Max 2014 – KeyShot 5 – Unity 4.6
زیرنویس : ندارد
Pluralsight – Production Modeling for Games and 3D Printing in ZBrush and 3ds Max
In this course, we’ll learn techniques to model for many formats such as game engines or 3D printing. Along the way, we’ll learn about hard surface poly sketching and edge masking to produce a weathered polypainting effect.After completing this course, you’ll have a guideline that’ll easily fit into your production pipeline.
1 Introduction and project overview 01:22
2 Using Mischief for our concept 10:21
3 Creating the head using QMesh 10:26
4 Blocking out torso 10:16
5 Detailing the torso 11:21
6 Modeling the mid section 11:38
7 Creating our upper arms 10:14
8 Using primitives to model forearms 08:34
9 Creating our legs 10:29
10 Rapidly creating weapon 11:25
11 Modifying weapon into four unique firearms 10:59
12 Creating and manipulating UVW maps 10:24
13 Polypainting model using masking techniques 10:47
14 Finishing polypainting 10:47
15 Using KeyShot for render 11:29
16 What to consider when 3D printing 10:38
17 Setting up model and maps for HUB tools 10:31
18 Linking model rig in Character Studio 11:41
19 Making a pose and idle animation 10:57
20 Exporting model into Unity 09:44
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)