آموزش مدل سازی و تکسچرینگ مدل کلاه موتور سواری در 3ds Max
Modeling and Texturing a Low Poly Helmet for Games in 3ds Max
مدل سازی و تکسچرینگ مدل کلاه موتور سواری
در این دوره آموزشی از شرکت pluralsight ، مربی دوره zaheer mukhtar ، نحوه ساخت یک مدل سه بعدی از کلاه موتور سواری جهت استفاده در بازی ها در نرم افزار 3ds Max را آموزش می دهد ، روند کار با روش باکس مدلینگ آغاز می گردد پس از مدل سازی پایه جسم، نوبت به مدل سازی بخش های -های پلی(با جزئیات زیاد) مانند هواکش ها و پیچ و مهره ها و همچنین تبدیل آنها به مدل های لوپلی(با تعداد پلیگان کم) است. طی پروسه ساخت مدل های لوپلی، مپ های مختلف از جمله نرمال مپ، دیفیوز وامبینت نیز ساخته خواهد شد.تکسچرینگ مدل در فتوشاپ و بیشتر با ابزار پن انجام می شود. نحوه قرار دادن تکسچر شطرنجی برروی کلاه و لوگو در پشت کلاه خاتمه روند تکسچرینگ است. پس از ساخت تکسچر درزهای موجود رفع می گردد. در نهایت رندر گیری توسط Marmoset انجام می گیرد با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- تنظیم تصویر پایه
- ایجاد جسم پایه توسط باکس
- تنظیمات مربوط به توپولوژی جسم
- ساخت مدل های با جزئیات بالا
- ساخت یووی اجسام
- آماده کردن اجسام برای تبدیل به لوپولی
- ساخت تکسچرهای وکتور
- درزگیری تکسچر
- رندرگیری در Marmoset
- و …
تصاویر این آموزش رو مشاهده کنید :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Pluralsight – Modeling and Texturing a Low Poly Helmet for Games in 3ds Max
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3 ساعت و 41 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 23
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Zaheer Mukhtar
نرم افزار : 3ds Max 2014 , Adobe Photoshop , Marmoset Toolbag , Illustrator
زیرنویس : ندارد
Pluralsight – Modeling and Texturing a Low Poly Helmet for Games in 3ds Max
In this tutorial we will be creating a low poly helmet for games. We will start off with a box modeling technique and detailing the model. Once the basic shape is done, we will create additional high poly elements, such as the vents and bolts for the side and bake them over the low poly model. We will explore the baking process in depth and generate Normal, Diffuse and Ambient Occlusion maps. We will texture the model in Photoshop using the pen tool. We will also look into converting a raster logo into vector form and seamlessly baking that over the helmet. Once the texturing process is done we will look into fixing the seams in texture. Finally we will create a presentation render inside Marmoset Toolbag.
1 Introduction and project overview 01:07
2 Setting up reference images for modeling 08:23
3 Creating base mesh with a box 10:38
4 Creating the front opening for helmet 10:17
5 Setting up topology 09:02
6 Creating the inner details 08:25
7 Creating the helmet windshield 10:13
8 Creating high poly meshes for baking 09:06
9 Modeling vents for helmet sides 06:40
10 Modeling the vent for front of helmet 11:41
11 Modeling the supporting side piece for windshield 09:19
12 Creating high poly bolts for baking 08:14
13 Unwrapping the helmet 10:27
14 Unwrapping the remaining objects 10:49
15 Preparing meshes for baking 10:04
16 Projecting details on lowpoly mesh and exporting maps 10:56
17 Organizing files for texturing in Photoshop 11:31
18 Creating vector textures using pen tool 10:38
19 Adding details to the texture 12:32
20 Baking seamless logo onto helmet in 3ds Max 12:48
21 Finishing the texturing process 08:52
22 Fixing seams in texture 10:24
23 Creating final presentation in Marmoset Toolbag 08:54
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید