آموزش توسعه بازی 2D Platformer برای Unity 2022
Udemy – 2D Platformer Game Development Crash Course for Unity 2022
توسعه بازی 2D Platformer برای Unity 2022
آموزش توسعه بازی 2D Platformer برای Unity 2022 : در این دوره از هنرمند Chris Tutorials، با نحوه ساخت کاراکتر های پلتفرمر و مکانیک های بازی در Unity 2022 آشنا خواهید شد.
این دوره نحوه ساخت کاراکتر های بازیکن و دشمنان برای حرکت و مبارزه در یک بازی پلتفرمر را در یونیتی یاد میدهد. این دوره روی انیماتور ها در یونیتی تمرکز دارد و به ساخت ماشین های حالت برای هر دوی بازیکنان و دشمنان خواهد پرداخت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- نحوه ایجاد یک بازیکن پلتفرمر با ترکیب های حرکتی شمشیر زمینی و هوایی
- ساخت دشمنان هوش مصنوعی هوایی و زمینی
- ساخت یک سطح بازی با ابزارهای tilemap و tileset
- تنظیم ورودی کاربر با پکیج InputSystem و UnityEvents
- آموزش ماشین های حالت انیمیشن و استفاده از AnimationStateBehaviours برای کنترل کاراکتر های پیچیده
- ایجاد یک آیتم پیکاپ سلامتی برای زنده ماندن بازیکنان
عنوان دوره : Udemy – 2D Platformer Game Development Crash Course for Unity 2022
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 7.30 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 26
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Chris Tutorials
نرم افزار : Unity
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – 2D Platformer Game Development Crash Course for Unity 2022
Learn how to create a 2D platformer game inside of Unity 2022. This course shows you how to build player and enemy characters for movement and combat within a side scrolling platformer game. Much of the course is dedicated to understanding Animators in unity as we build out full animation state machines for both the player and enemy characters. To go along side the states and transitions are StateMachineBehaviour scripts which let you queue up changes and effects for your characters when entering or leaving states. For instance, this is very helpful when you want to make a character jump upon entering a jump state when the jump action is pressed on your keyboard. To make player input go smoothly, we use the new InputSystem to set keybinds to actions and respond to those actions triggering through UnityEvents. To make the game more complete, we make use of Cinemachine follow camera, parallax background, health pickups, sound, and tilesets to continue building out our demo game. Many of the scripts are intentionally designed to be reusable like the Damageable script which lets any character take damage or be healed on triggering events.
حجم کل : 5.3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید