3ds maxMarmoset ToolbagSubstance PainterUdemyآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش مدلینگ و تکسچرینگ یک تفنگ با کیفیت بالا

Udemy - 3D Model and Texture a High Quality Game Prop Gun Rifle

آموزش مدلینگ و تکسچرینگ یک تفنگ با کیفیت بالا

آموزش مدلینگ و تکسچرینگ یک تفنگ با کیفیت بالا

 

آموزش مدلینگ و تکسچرینگ یک تفنگ با کیفیت بالا : در این دوره از Victory3D LLC ، هنرمند Emiel Sleegers ، نحوه استفاده از نرم افزار های 3ds Max, Substance Painter, و Marmoset Toolbag جهت ساخت یک اسلحه با کیفیت AAA را نشان خواهد داد. این دوره صفر تا صد ساخت تفنگ تهاجمی را آموزش خواهد داد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • نحوه ساخت دارایی های بازی بصورت حرفه ایی
  • ایجاد یک مش low poly مناسب برای بازی
  • ایجاد موثر یووی سازمان یافته
  • بیک مپ ها و برطرف کردن خطاهای بیکینگ
  • ایجاد تکسچر واقعی و جزییات دهی به رنگ
  • پولیشینگ و رندرینگ برای ارائه با کیفیت

تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – 3D Model and Texture a High Quality Game Prop Gun Rifle

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 22 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 38

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Emiel Sleegers

نرم افزار : 3ds Max – Substance Painter –  Marmoset Toolbag

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – 3D Model and Texture a High Quality Game Prop Gun Rifle

Emiel Sleegers always had love for video games and when he was young, he started using Unity3D for programming but he found himself gravitating more towards the art of making games. Now he is currently working as an environment artist in Ubisoft. He contributed to creating AAA games such as Forza Horizon 3 and The Division 2. His all time favorite game is The Last of Us and that video game is what inspired him to want to work in the game industry. His advice for beginner artists is to focus on one aspect of gaming that they are passionate about, stick to it and get better at it. His hobbies include anything related to games or films, whether it be working on personal projects, freelance work or going out for movies.

Course Info

In this course, you will be taken to the process of creating an assault rifle from start to finish.  The goal of this course is to have a complete game ready AAA weapon. You will begin by gathering references that will help you visualize the weapon and then move on to 3Ds Max to model the high poly asset, the low poly and create UV map. You will be able to prepare the scene for baking and will set all the required maps in Marmoset Toolbag. You will go to Substance Painter where you will be creating the final texture and finally you will be rendering your art piece in Marmoset Toolbag.

حجم کل : 20.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام و عرض احترام… به شدت عالی…. کاش بشه اموزش های مدلینگ برای بازی با 3dmax رو بیشتر بزارین… اکثرا برای بلندر گذاشتین…
    ولی خیلی عالی هست سایتتون

    1. سلام هر چی آموزش جدید بیاد میزاریم ، اگه قرار نمیگیره ، دلیلش اینه که آموزش جدید با مکس نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا