blenderThe Gnomon Workshopآموزششرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهواقعیت مجازی

آموزش ورک فلوی واقعیت مجازی برای طراحی سلاح سه بعدی

The Gnomon Workshop – 3D Weapon Design VR Workflow

آموزش ورک فلوی واقعیت مجازی برای طراحی سلاح سه بعدی

آموزش ورک فلوی واقعیت مجازی برای طراحی سلاح سه بعدی

 

آموزش ورک فلوی واقعیت مجازی برای طراحی سلاح سه بعدی : در این دوره از هنرمند Bryant Momo Koshu ، با طراحی کانسپت یک اسلحه با استفاده از نرم افزار های Substance 3D Modeler و Blender آشنا می شوید. در 5.5 ساعت ، با اصول استفاده از Substance 3D Modeler بعنوان بخشی از ورک فلوی طراحی VR آشنا می شوید. همچنین تکنیک های بلندر سطح متوسط و پیشرفته را خواهید آموخت.

این دوره نحوه ساخت دارایی های بازی برای ورک فلوی VR ، توسعه ورک فلوی بلندر ، تئوری طراحی سطوح سخت ، طراحی با کیفیت بالا ، توپولوژی دارایی ها ، استفاده از نود ها برای تکسچرینگ، نحوه انیمیت کردن مدل ، حجاری در VR و تکنیک های مختلفی را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – 3D Weapon Design VR Workflow

سطح : متوسط – پیشرفته

زمان کل دوره : 5.55 ساعت

تعداد فایل ها : 12

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Bryant Momo Koshu

نرم افزار : Substance 3D Modeler – Blender

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – 3D Weapon Design VR Workflow

Design 3D weapon game assets using Substance 3D Modeler and Blender. This 5.5-hour workshop begins with an introduction to using Substance 3D Modeler as part of a VR design workflow and continues with intermediate and advanced-level Blender techniques. Whether you’re looking to create game assets for a VR workflow, develop your Blender workflow, brush up on our hard-surface design theory, or learn concept art in general, this workshop will provide you with a great insight into designing high-quality assets for games.

Instructor Bryant Momo Koshu begins with all the initial concept sketching using Substance 3D Modeler before moving into Blender where all the refinement of the sculpt is done. You’ll learn how to retopologize hard-surface assets in Blender, and discover Bryant’s top-rated addons for Blender for an efficient design workflow. He’ll also discuss texturing using nodes and how to animate the model, all the while discussing his industry experiences to help you understand the important theory behind his design decisions.

By completing this workshop, you will feel confident sculpting in VR and have gained various techniques to develop your Blender workflow when it comes to hard-surface design, whether specifically for weapon assets or for bigger projects. Bryant’s FBX and Blender files are included with this workshop for subscribers to download.

Bryant’s highly recommended apps to support this Blender workflow include the Hard Ops / Boxcutter Ultimate Bundle, the DecalMachine Addon, and the Calibrator by Sergey Kritskiy.

 

حجم کل : 5.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت‎ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا