Marmoset ToolbagSubstance PainterZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگکامپوزیتمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

دانلود The Extra Mile از 3DConceptArtist

3DConceptArtist – The Extra Mile

دانلود The Extra Mile از 3DConceptArtist

دانلود The Extra Mile 

 

دانلود The Extra Mile : در این دوره از Pablo Munoz، بصورت گام به گام نحوه تبدیل یک مجسمه زیبراش را به یک تصویر پولیش شده را یاد خواهید گرفت. این دوره مهارت های طراحی را به سطح بعدی میرساند و رویکرد اسکالپتینگ را بهبود ،ورک فلوی تکسچرینگ پیشرفته ،پالایش فرآیند رندرینگ و نورپردازی ،ایجاد آثار هنری ، کامپوزیشن را پوشش می دهد.

ایشان هر آنچه که در مورد مجسمه سازی،تکسچرینگ،نورپردازی ،رندر و کامپوزیشن را با شما به اشتراک می گذارد. در پایان کامپوزیشن منحصربه فرد و پولیش شده از طراحی خود و ابزارهایی برای ایجاد تصاویر هایلایت پورتفولیو خواهید داشت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • اصول و مبانی
  • تنظیم حجاری در زیبراش
  • مقدمه ایی بر رندرینگ
  • تکسچرینگ : پولی پینت،پروتوتایپینگ و رندر پس ها
  • یووی مپینگ و ایجاد مپ های مفید
  • تکسچرینگ پیشرفته در Substance painter
  • رندرینگ پیشرفته در Marmoset Toolbag 3
  • کامپوزیشن
گراویتی

عنوان دوره : 3DConceptArtist – The Extra Mile

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 104

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Pablo Munoz

نرم افزار : ZBrush , Substance painter , Marmoset Toolbag

زیرنویس انگلیسی : ندارد

3DConceptArtist – The Extra Mile

In this course from Pablo Munoz, you will learn step by step how to turn a beautiful sculpture into a polished image. This course takes design skills to the next level and improves the sculpting approach, covers advanced texturing workflow, refining the rendering and lighting process, creating works of art, and composing. He shares with you everything about sculpture, texturing, lighting, rendering and composition. At the end you will have a unique and polished composition of your design and tools to create portfolio highlight images.

You have a clear idea of what you want to create but once you reach a point in the process, the following steps are a bit confusing… like what’s next after sculpting in a ‘T-Pose’?

You are a confident sculptor in ZBrush but want to go the extra mile and texture your creations in Substance Painter – great! What would that process look like?

You know that presenting your work shouldn’t take hours but you’re not sure what to do to keep it simple yet effective…

You are quite comfortable with the texturing workflow in Substance Painter but struggle with rendering…

You are well versed in the different workflows but somehow feel that the end result doesn’t have the impact you were hoping for…

You can easily sculpt, texture and render a bunch of passes but everything gets confusing when you need to put them together to create a composition of the image…

حجم کل : 27 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 3.62 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا