بیت گراف
3dMotiveUnityآموزشاسکریپت نویسیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش پیشرفته سی شارپ در یونیتی Unity

3DMotive – Advanced C# in Unity 5

آموزش پیشرفته سی شارپ در یونیتی

سی شارپ در یونیتی

 

با استفاده از اسکریپتینگ gameplay در سی شارپ، رفتار ها و دنیای بازی باورپذیر را در Unity ایجاد کنید. این دوره ” سی شارپ در یونیتی ” از 3DMotive برای کاربران سطح متوسط ارائه شده است که در آن الان ثورن تکنیک های پیشرفته اسکریپتینگ سی شارپ و مفاهیم برجسته را برای حل مسائل توسعه دنیای واقعی را، آموزش میدهد.

در ادامه، ایده های اصلی ریاضی، مانند بردارها و Quaternions ، برای حرکت اشیا، چرخش و پیش بینی تغییرات و اعمال سی شارپ برای اجرای خط توابع بینشی، هوش مصنوعی، تشخیص برخورد و غیره را مورد بررسی قرار می دهیم. هم چنین، کار با مقادیر وسیعی از داده ها، درک سیستم های مختصات و مشکلات مکانی و نحوه سفارشی کردن ویرایشگر یونیتی از دیگر مباحث ارائه شده در این دوره کاربردی می باشد.

در پایان این دوره آموزشی ، مفاهیم بسیار ارزشمندی را در رابطه با کدنویسی سی شارپ برای توسعه بازیهای پیچیده ای که قابل توجه و قابل فروش می باشد را نیز ارائه می نماییم.با سافت ساز همراه باشید.

گراویتی

پیش نمایش دوره سی شارپ در یونیتی :

عنوان دوره : 3DMotive – Advanced C# in Unity 5

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 5.30 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 64

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Alan Thorn

نرم افزار : Unity

زیرنویس : ندارد

3DMotive – Advanced C# in Unity 5

Learn how to create believable game worlds and behaviours by scripting gameplay in C#. In this comprehensive 3DMotive course targeted at intermediate users, instructor Alan Thorn demonstrates advanced C# scripting techniques and their underlying concepts for solving real-world development problems. Understand core mathematical ideas, like Vectors and Quaternions, for making objects move, rotate and change predictably. See how to apply C# for implementing line of sight functionality, artificial intelligence, collision detection and lots more. In addition, see how to work with large amounts of data, how to understand coordinate systems and spatial problems, and how to customize the Unity editor to work the way you need it to. By the end of this course you’ll have established a highly valuable foundation for coding confidently with C# to develop sophisticated games that are impressive and marketable


3DMotive – Advanced C# in Unity 5 Volume 1

Chapter 1 – Intro 01:12
Chapter 2 – Course Requirements 04:01
Chapter 3 – Getting Started with Movement and Motion 04:29
Chapter 4 – Vectors and Coordinate Spaces 09:46
Chapter 5 – DeltaTime 03:55
Chapter 6 – Gizmos 09:13
Chapter 7 – Gizmo Icons 03:50
Chapter 8 – Quaternions 05:58
Chapter 9 – Rotation and Circular Motion 09:15
Chapter 10 – Rotation and Looking 05:26
Chapter 11 – Rotation and Rotational Speed 04:30
Chapter 12 – Orbiting and Movement with Quaternions 09:12

3DMotive – Advanced C# in Unity 5 Volume 2

Chapter 1 – Intro 01:03
Chapter 2 – Player Movement 05:02
Chapter 3 – Physics and Collisions 07:23
Chapter 4 – World Space vs Local Space 04:28
Chapter 5 – Coordinate Space Conversions 06:11
Chapter 6 – Gravity and Jumping 06:06
Chapter 7 – Quaternion Slerping 05:26
Chapter 8 – Vector Projection 06:54
Chapter 9 – Terrain Hovering Project 02:45
Chapter 10 – Terrain Planar Movement 07:27
Chapter 11 – Terrain Elevation 06:54
Chapter 12 – Normal Vectors 06:02

3DMotive – Advanced C# in Unity 5 Volume 3

Chapter 1 – Intro 01:01
Chapter 2 – Getting Started with Character Animation 04:59
Chapter 3 – Correcting Root Motion 06:00
Chapter 4 – Starting a Blend Tree 04:36
Chapter 5 – Working with Motion Fields 09:44
Chapter 6 – Scripting with Blend Trees 07:42
Chapter 7 – JSON Data 06:21
Chapter 8 – JSON and Persistent Data 03:58
Chapter 9 – Planning an Inventory 01:56
Chapter 10 – The Inventory GUI 03:54
Chapter 11 – Creating an Inventory Panel 06:18
Chapter 12 – Scripting Inventory Items 03:52
Chapter 13 – Completing the Inventory 06:23

3DMotive – Advanced C# in Unity 5 Volume 4

Chapter 1 – Intro 00:52
Chapter 2 – Approaching Object Picking 04:26
Chapter 3 – Handling Tap Input 06:39
Chapter 4 – Introducting Twin Stick Controls 02:00
Chapter 5 – Mouse Looking 08:00
Chapter 6 – Ammo Prefabs 04:54
Chapter 7 – Instantiating Ammo 06:29
Chapter 8 – Introducing Ammo Pooling 02:22
Chapter 9 – Scripting Ammo 04:03
Chapter 10 – Creating an Ammo Manager 04:28
Chapter 11 – Creating an Ammo Pool 04:28
Chapter 12 – Introducing Queues 04:28
Chapter 13 – Managing Ammo Spawning and Conclusion 05:43

3DMotive – Advanced C# in Unity 5 Volume 5

Chapter 1 – Introduction 01:12
Chapter 2 – Preparing for AI 03:57
Chapter 3 – Proximity Detection 05:55
Chapter 4 – Field of View 07:51
Chapter 5 – Line of Sight 07:08
Chapter 6 – Navmesh Generation 04:35
Chapter 7 – Path-Finding and Steering 04:52
Chapter 8 – Codeless Patrolling 05:36
Chapter 9 – Introducing FSMs 03:35
Chapter 10 – Creating States 03:09
Chapter 11 – State Switching 03:36
Chapter 12 – Completing the AI 03:20
Chapter 13 – Exploring the Patrol State 05:12
Chapter 14 – Chase, Attack and Conclusion 04:21

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز - 78%

78%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 4.25 ( 5 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا