آموزش ایجاد Asset ژنراتور در 3ds Max
3DMotive – Generator Asset in 3ds Max
ایجاد دارایی ژنراتور
در این آموزش ایجاد دارایی ژنراتور از شرکت 3DMotive ، با چگونگی ایجاد دارایی ژنراتور sci-fi با رزولیشن بسیار بالا فقط با استفاده از چند تصویر رفرنس آشنا می شوید. ما به بهترین روش در زمان ایجاد چیزی فکر میکنیم ، نه فقط به تصویر نگاه کنیم و آن را ایجاد کنیم.
ما ابتدا با بخش کوچکی از ژنراتور شروع میکنیم که در آن به برخی از مهمترین تکنیکهای مورد استفاده برای ایجاد این مدل میپردازیم. این تکنیک ها عبارتند از چیزهایی مانند spline ، مادیفایر ها و بولین ها برای ایجاد یه مدل پلیمری سریع و کارآمد می باشد. در کنار این، نکات بسیاری در مورد چیزهایی که باید در ذهن داشته باشید ارایه میدهم، باید برای آنها آماده باشید.
ما بر روی کاری که باید انجام دهیم ادامه خواهیم داد تا این مدل را به یک دارایی بازی تبدیل کنیم. سپس روشهای خوبی برای پر کردن جزئیات بسیار سریع و آسان استفاده خواهیم کرد و بعد از آن به Zbrush می رویم که در آن با تبدیل این مدل به هایپولی شروع خواهیم کرد.
هنگامی که مدل به های پولی تبدیل شد ، جزییات بیشتری با استفاده از آلفا و ماسکینگ در زیبراش اضافه می کنیم. در نهایت ، مدل رو بهینه می کنیم و آن را در مکس آماده و نتیجه را در کی شات رندر می کنیم. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.
عنوان دوره : 3DMotive – Generator Asset in 3ds Max
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 8 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 30
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Emiel Sleegers
نرم افزار : 3ds Max
زیرنویس : ندارد
3DMotive – Generator Asset in 3ds Max
In Generator Asset in 3ds Max, students will learn on how to create a high resolution sci-fi generator using only a few reference images. We will go over the best way of thinking when creating something and not just look at an image and re-create it. We will first start with a small part of the generator where we will go over some of the most important techniques used to create this model. These techniques include things like using splines, modifiers and Booleans to create a high poly model fast and efficient. Next to this I will also give a lot of tips on things you need to keep in mind, should prepare for. This way students will learn to think a few steps ahead, For example we will go over on what to do to still be able to turn this model into a game asset. Next to all this we will go over some good ways to fill in a lot of detail fast and easy and after that we will move into Zbrush where we will start by turning this model into a high poly. Once the model is turned into a high poly we will be adding even more detail to it using alphas and masking in Zbrush. Finally, we will optimize the model, prep it in 3ds max and then render the final result in Keyshot.
حجم کل : 7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)