بیت گراف
3dMotive3ds maxآموزششرکت سازندهکامپوزیتمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت مدل های لایه بندی شده در مکس 3ds Max

Layered Asset Creation in 3ds Max

ساخت مدل های لایه بندی شده

ساخت مدل های لایه بندی شده

 

در این دوره ساخت مدل های لایه بندی شده از شرکت 3DMotive ، مربی دوره Antony O’Sullivan ، مدل سازی یک کانسپت از محیط با رویکرد لایه بندی، را  مورد بررسی قرار می دهد. با بررسی یک تصویر رفرنس از نظر شکل و فرم در نرم افزار فتوشاپ و بخش بندی مدل شروع می کند (آنالیز تصویری).

برای راحتی کار بهبود و سازماندهی لایه ها را در نرم افزار سه بعدی شبیه به فتوشاپ تنظیم و در نهایت توضیحات و نکاتی در مورد صحنه هایی که با مدل های لایه بندی شده ساخته شده اند ارائه خواهد داد .در پایان این دوره شما قادر خواهید بود با بهره گیری از تصاویر، فرم ها و مدل های مناسبی را بر اساس تصویر مرجع ایجاد نمایید.با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • بررسی تصویر در فتوشاپ
  • تنظیم فضای مکس
  • مدل سازی فرم اصلی
  • مدل سازی فرم های فرعی
  • اصلاح فرم ها
  • کامپوزیت asset
  • و…
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : 3DMotive – Layered Asset Creation in 3ds Max

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 1.48 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 11

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Antony O’Sullivan

نرم افزار : Autodesk 3ds Max

زیرنویس : ندارد

3DMotive – Layered Asset Creation in 3ds Max

During this course we will be exploring the process of creating a conceptual 3D Environment asset from using a layered approach to design and form. We will begin by using existing reference materials and overlaying recognizable shapes, forms and silhouettes inside of Adobe Photoshop to provide us with a clearer base to model from. We will then move into 3D Studio Max, where we will creating basic geometry based on the reference material created in the previous stages. We will refine and organize the layering system within 3D Studio Max much in the same way as our Photoshop stages to keep our files user friendly before moving onto scene and asset composition. In the final chapter, we will be discussing the considerations for the use of variety within scene and asset building. At the end of this course, you will be able to recognize good form and silhouette within everyday reference images and be able to take them through the modeling process efficiently and more confidently.


Chapter 1 – Intro 00:45
Chapter 2 – Photoshop Stages 19:42
Chapter 3 – Setting Up 3D Studio Max 03:41
Chapter 4 – Modeling The Primary Forms 08:39
Chapter 5 – Modeling The Primary Forms 02 11:39
Chapter 6 – Modeling the Secondary Forms 19:37
Chapter 7 – Modeling the Supporting Trim 19:21
Chapter 8 – Modeling the Supporting Trim 02 08:37
Chapter 9 – Composing the Asset 02:57
Chapter 10 – Modeling the Accessories 09:34
Chapter 11 – Considerations and Scene Variation 03:45

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا