آموزش ساخت تجهیزات مکانیکی در مکس 3Ds Max
Mechanical Assets in 3ds Max Volume 1-3
ساخت تجهیزات مکانیکی در مکس
در این دوره ساخت تجهیزات مکانیکی در مکس از شرکت 3DMotive ، مربی دوره Emiel Sleegers ، نحوه ساخت یک وسیله مکانیک از ابتدا تا انتها به شما مراحعین سافت ساز آموزش خواهد داد. روند مدل سازی با رویکرد بازی سازی و ایجاد بهترین تکسچر با تکنیک های بهینه سازی مدل ، انجام خواهد شد.
مدل سازی مدل های “های پولی” و “لوپولی” در مکس ، روش آنرپ مدل “لوپولی” و آماده سازی صحنه های برای ساخت نرمال مپ و Ao مپ بخشی از آموزش ها خواهند بود. سپس همه چیز را برای وارد کردن به xnormal آماده می کنیم. در xnormal با بهترین تنظیمات مشکلات و خطاهای احتمالی را بررسی و رفع خواهیم کرد. بعد از آماده شدن تمامی مپ های مورد نیاز صحنه را در substance painter وارد کرده و تکسچرینگ را انجام می دهیم. در substance painter با برخی تکنیک ها،متریال ها و لایه ها برای ایجاد تکسچر نهایی آشنا خواهیم شد. در نهایت با Marmoset یک رندر مناسب و جذاب را خواهیم گرفت. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- مدل سازی پایه جسم
- تبدیل مدل پایه به “های پولی”
- ایجاد جزئیات مدل
- ایجاد اتصالات
- ایجاد قسمت بالایی مدل
- مقدمه ایی بر دوره
- تبدیل High Poly به Low Poly
- UV Unwrapping مش
- قرار دادن
- آماده سازی مدل برای بیک
- بیک نقشه های تکسچر
- آماده سازی جزییات طبیعی در Substance Painter
- تکیل رنگ پایه و گرد و خاک
- اعمال جزییات کوچک
- تکسچرینگ
- اضافه کردن جزییات تکسچر
- و…
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : 3DMotive – Mechanical Assets in 3ds Max Volume 1-3
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 4.43 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 23
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Emiel Sleegers
نرم افزار : 3ds Max – ZBrush – xnormal – substance painter – Marmoset
زیرنویس : ندارد
3DMotive – Mechanical Assets in 3ds Max Volume 1-3
In this course we will be looking on how to create a 3d asset from start to finish. We will be focusing on creating a asset that is focused on being for games by using the correct texture and optimization techniques. We will be going over on how to create a proper high poly and low poly in 3ds max and then on how to uv unwrap our low poly and prepare our scene for baking our normal and AO map. We will then export everything out of 3ds max and we will start by baking our texture maps using xnormal. We will go over the best settings in xnormal to minimize any baking errors and for the very few errors that are left we will go over on how to solve those by hand. Once all our textures are baked we will start by setting up our scene in substance painter and we will start texturing our model. In substance painter we will go over on how to use materials, fill layers, generators and other techniques to create the final texture for our asset. We will then go into Marmoset Toolbag where we will render our final model and create a nice beauty shot of it..
Vol 1:
Chapter 1 – Intro 00:57
Chapter 2 – Creating the Base of the Model 17:26
Chapter 3 – Converting the Base to High Poly 15:15
Chapter 4 – Creating Add-ons for the Base 16:45
Chapter 5 – Creating the Joints 13:31
Chapter 6 – Creating the Top of the Model 14:52
Chapter 7 – Creating the End Grip 15:55
Chapter 8 – Applying the Finishing Touches 10:14
Vol 2:
Chapter 1 – Intro 00:41
Chapter 2 – Converting High Poly to Low Poly 11:39
Chapter 3 – Converting High Poly to Low Poly 02 15:20
Chapter 4 – UV Unwrapping the Mesh 19:03
Chapter 5 – UV Unwrapping the Mesh 02 18:07
Chapter 6 – Finish UV Unwrapping 16:56
Chapter 7 – Placing the UVs 14:47
Vol 3:
Chapter 1 – Intro 01:19
Chapter 2 – Preparing Model for Baking 18:36
Chapter 3 – Baking Texture Maps 17:03
Chapter 4 – Preparing normal detail in Substance Painter 17:58
Chapter 5 – Finishing the Base Colors and Dirt 17:38
Chapter 6 – Applying the Small Details 18:32
Chapter 7 – Finishing the Texture and Posing 14:12
Chapter 8 – Adding the Final Details 11:27
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)