بیت گراف
3dMotiveSubstance Designerآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد زمین صخره ای در Substance Designer

3DMotive – Rocky Ground in Substance Volume 1-3

آموزش ایجاد زمین صخره ای در Substance Designer

آموزش ایجاد زمین صخره ای در Substance Designer

 

در این آموزش ایجاد زمین صخره ای در Substance Designer ، شناخت اصولی از ورک فلوی PBR و برای دستیابی به نگاه PBR چه کاری باید انجام بدین رو یاد خواهید گرفت. ورک فلوی Substance Designer و Quixel Mixer برای دستیابی به نتیجه خوب ، بسیار مهم است. با برخی از اشکال اساسی سنگ ها در سابستنس دیزاینر شروع می کنیم. سپس سنگ های کوچکتر و سنگریزه ها را که با هم مخلوط می شوند ، می افزاییم.

یه سری ترک های با ظاهری زیبا روی صخره ها ایجاد می کنیم تا جلوه ایی قدیمی و تاریخی ببخشیم. پس از اتمام کار در Substance Designer به Quixel Mixer خواهیم رفت و کمی کثیفی و آب را بهش اضافه می کنیم. در آخر نحوه رندرینگ با آنریل اجین و Marmoset Toolbag را نشان خواهیم داد . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : 3DMotive – Rocky Ground in Substance Volume 1-3

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 25

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Philipp Schmidt

نرم افزار : Substance Designer

زیرنویس : ندارد

3DMotive – Rocky Ground in Substance Volume 1-3

In Rocky ground in Substance Designer, you will learn the basic understanding of the PBR Workflow and what to do (or what not to do) to achieve the PBR look. The basic Workflow for Substance Designer and the Quixel Mixer is very important, in order to easily achieve some nice looking results. After that we start with some basic rock shapes in Substance Designer. Once we are happy with our shapes we start to add smaller rocks and pebbles, which will be blended together. In addition to this, we will create some nice looking cracks on the rocks to give it a older look and some history. After we have finished our base in Substance Designer we will switch to the Quixel Mixer, where we will add some dirt and water. In the end I show everybody how to get some nice Renderings in Unreal Engine and in Marmoset Toolbag.

حجم کل : 3.9 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا