بیت گراف
3dMotivemayaZBrushآموزششرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت سفینه فضایی علمی تخیلی در نرم افزار Maya

3DMotive – SciFi Ship Series in Maya

ساخت سفینه فضایی

ساخت سفینه فضایی

 

در این دوره ساخت سفینه فضایی از شرکت 3DMotive ، با ایجاد اشکال ساده از طریق استروژن لبه در مایا ، که یکی ار ساده ترین روش ها برای ایجاد مش است را شروع خواهیم کرد. در هنگام ایجاد مش در مایا ، ابزار کمتری که استفاده میکنید ، نتیجه بهتری به همراه دارد، چرا که بر روی بهترین جنبه‌های این ابزار تمرکز کرده‌اید تا آنچه را که نیاز دارید، ایجاد کنید.

Edgeloop ها برای سابدایویژن، برترینند. هنگامی که مش به زیبراش ایمپورت می شود ، استفاده مناسب از polygroups در انعکاس جزییات و تمیزی کلی کمک خواهد کرد. براش های IMM (InsertMultiMesh) برای کمک به افزودن “greebles” و لوازم جانبی به سطوح سخت، حیاتی هستند. LiveBoolean ابزاری جدیدی است که در ایجاد برش های inset و اشکال بولین شده در زیر ابزارهای زیبراش برای افزودن جزییات بیشتر به بخش های از سفینه فضایی است.

هنگام ترکیب ابزارهای زیبراش، مانند براش های IMM با LiveBooleans ، سرعت جزییات دهی به مدل بسیار کاهش یافته، که میتواند در پروداکشن کمک کند. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین اصلی ساخت سفینه فضایی :

  • اصول مدلینگ و شماتیک
  • مدلینگ کابین خلبان
  • ساخت بال ها و موتور
  • توسعه Nacelles
  • استفاده از Insert Edgeloops
گراویتی

عنوان دوره : 3DMotive – SciFi Ship Series in Maya

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 31

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Stephen Wells

نرم افزار : Maya , Zbrush

زیرنویس : ندارد

3DMotive – SciFi Ship Series in Maya

In the Scifi Ship Series, we’ll sart by creating simple shapes via edge extrusion in Maya as it’s one of the easiest methods to create viable meshes. When creating meshes in Maya, the fewer tools you use, generally, is the better your end result because you end up focusing on the best aspects of the tools to create what you need. Edgeloops for better subdivisions are paramount when working with models that are going to be more than just ‘game ready’ (low poly) and will help create cleaner bevelling when the mesh smoothes as opposed to subdividing without edgeloops. Once the mesh has been imported into Zbrush, proper usage of polygroups will assist in mirrored details and overall cleanliness. IMM (InsertMultiMesh) Brushes are vital to helping to add the ‘greebles’ and accessories to hard surfaces to add interest. LiveBoolean is a new tool that’s paramount in creating inset cuts and booleaned shapes within the Zbrush subtools to add more futuristic details to parts of the sci-fi spaceship. When combining tools in Zbrush, like IMM brushes with LiveBooleans, the speed at which the model is populated with details is greatly decreased, which helps with tight deadlines in production. Add in using SliceCurves to add polygroups to a mesh with Curve Functions to create frame meshes that follow the seam of the polygroups precisely, and the end results are a model that looks thoroughly populated yet futuristically refined.

حجم کل : 6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا