بیت گراف
3dMotive3ds maxSubstance Designerآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تکسچرینگ اسلحه در 3ds Max, Substance Designer

3DMotive – Texturing the Walther P99 Volume 1

آموزش تکسچرینگ اسلحه در 3ds Max, Substance Designer

آموزش تکسچرینگ اسلحه در 3ds Max, Substance Designer

 

آموزش تکسچرینگ اسلحه در 3ds Max, Substance Designer : در ادامه دوره « مدلینگ اسلحه در مکس » از 3DMotive ، نوبت به تکسچرینگ اسلحه ساخته شده در پست قبلی سافت ساز ، می رسیم. در این آموزش ، نحوه آنرپ کردن اسلحه و استفاده از بیشترین فضای ممکن تا بالاترین رزولیشن را داشته باشیم را یاد می گیریم.

پس از آن صحنه را برای آماده سازی و اکسپورت مدلها را به marmoset toolbag 3 خواهیم برد. با بیک تمامی مپ های تکسچر شروع و حل باگ های مربوط به بیک کردن ادامه می دهیم.بعد به substance painter خواهیم رفت و به تنظیم صحنه و افزودن جزییات نرمال مپ می پردازیم.

پس از اتمام کار به ایجاد رنگهای بیس تفنگ و نحوه رسیدن به متریال خوب خواهیم پرداخت. در ابتدا به کار در بالای اسلحه ، تنظیم تغییرات رنگی ، خراش های لبه و کثیفی کار شروع می کنیم. پس از آن به پایه اسلحه که متریال ساختش متفاوته ، جزییات مختلفی می افزاییم.

برجستگی های لبه ، خاک ، تغییر زبری و … را می افزاییم ، سرانجام به تنظیم صحنه زیبا در marmoset toolbag 3 و ارائه تفنگ با کیفیت در پورتفولیو خود خواهیم پرداخت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : 3DMotive – Texturing the Walther P99 Volume 1

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 7

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Emiel Sleegers

نرم افزار : 3ds Max, Substance Designer

زیرنویس : ندارد

3DMotive – Texturing the Walther P99 Volume 1

In Texturing thew Walther P99 we will continue where we left off. So we now have our high poly and our low poly and in this tutorial we will go over on how to properly unwrap our gun and utilize the most space so that we have the highest resolution possible. After that we will set-up our scene ready for making in marmoset and export all our models.Then we will move to marmoset toolbag 3 and start by baking all our texture maps and fix any baking bugs. After that we will move into substance painter where we will set-up our scene and start adding more normal map details like screws,text etc.. Once that is done and it is looking good we will create the base colors of our gun and go over on how to archive good material definition. Then we will first start working on the top of our gun, setting up color changes, edge scratches and overall dirtiness. When everything is looking good we will move the the base of our gun which is made of an different material so we will also need to add different details to that. We will be mostly adding things like edge highlights, dirt, roughness changes and more. Finally when we are happy with our texture we will set-up a nice scene in marmoset toolbag 3 and present the gun at portfolio quality.

حجم کل : 1.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.83 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا