شیدر های چوب در سابستنس دیزاینر Substance Designer
3DMotive - Wood Shaders In Substance
شیدر های چوب در سابستنس دیزاینر
در این دوره ” شیدر های چوب در سابستنس دیزاینر ” از شرکت 3DMotive ، نحوه ایجاد شیدر های چوب به صورت رویه ای چندگانه را در سابستنس دیزاینر مورد بررسی قرار میدهیم. برای شروع، نحوه ایجاد شبکه های مپ شیدر متالیک، بدون اشکال،نرمال ، دیفیوز را با چوب پایه با استفاده از ورک فلوی تکسچرینگ pbr یاد میگیرید.
سپس، نحوه ایجاد یک ورژن طراحی شده ار جنگل را در همان شبکه فراخواهیم گرفت درحالیکه همان رویه های قبلی حفظ خواهند شد. یک بار هر چیزی را که خوب به نظر میرسد را در تکسچر نهایی مان در Marmoset Toolbag 3 به عنوان ایجاد برخی از اسکرین شاتهای خوب برای پورتفویلیو یمان قرار میدهیم و بارها از آن استفاده میکنیم.
با راه اندازی محیط مارموست ، ما دوباره به شبکه باز میگردیم و شروع به کار با تکسچر پوست درخت میکنیم . در این دوره، نحوه کار با پارامترها را در سابستنس یادمیگیریم. بنابراین، میتوانید سریعاً نمای تکسچرهایتان را با اسلایدر های کمی ایجاد نمایید. این دوره آموزشی را از دست ندهید. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی شیدر های چوب در سابستنس دیزاینر :
- ایجاد Heightmap
- تکسچرینگ برای Heightmap
- ساخت شبکه Heightmap
- بهینه سازی Heightmap
- ساخت شبکه رنگی پایه
- پینت نرمال مپ
- پینت مپ Diffuse
- ایجاد ورک فلوی Procedural
- و …
پیش نمایش دوره شیدر های چوب در سابستنس دیزاینر :
عنوان دوره : 3DMotive – Wood Shaders In Substance
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 4.22 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 18
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Emiel Sleegers
نرم افزار : Substance Designer
زیرنویس : ندارد
3DMotive – Wood Shaders In Substance
In this course we will be covering how to create multiple procedural wood textures in substance designer. To start, we will go over how to create a proper normal, diffuse, roughness and metallic map shader networks for our base wood using the pbr texturing workflow. From there, we will learn how to create a painted version of our wood in the same network while still keeping everything procedural. Once every thing is looking good, we will render our final texture in Marmoset Toolbag 3 as we make some nice screenshots for our portfolio. With the Marmoset environment setup, we will then revisit our network and begin working on our birch tree bark texture. With this, we will be learning how to expose parameters within substance so that you can quickly change the look of your texture with just a few sliders. There’s a lot of Substance goodness to absorb here, so don’t miss this one!
3DMotive – Wood Shaders in Substance Volume 1 :
Chapter 1 – Intro 01:23
Chapter 2 – Begin Creating the Heightmap 18:53
Chapter 3 – Tweaking Textures for the Heightmap 19:29
Chapter 4 – Building More of the Heightmap Network 18:18
Chapter 5 – Optimizing the Heightmap 15:41
Chapter 6 – Starting the Base Color 18:31
Chapter 7 – Building the Base Color Network 09:49
Chapter 8 – Tweaking the Base Color Nodes 11:48
Chapter 9 – Starting the Roughness Map 19:22
Chapter 10 – Adding the Finishing Touches 08:25 .
3DMotive – Wood Shaders in Substance Volume 2 :
Chapter 1 – Intro 01:17
Chapter 2 – Starting the Paint Normal Map 19:35
Chapter 3 – Finishing the Paint Normal Map 19:41
Chapter 4 – Starting the Paint Diffuse Map 19:17
Chapter 5 – Finishing the Paint Diffuse Map 08:38
Chapter 6 – Creating the Procedural Workflow 14:10
Chapter 7 – Begin with the Final Bark Polish 19:58
Chapter 8 – Finish the Final Polish 18:04
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید