آموزش ورکفلوی سابستنس به V-Ray در 3ds Max
Lynda - 3ds Max - Substance to V-Ray Workflows
آموزش ورکفلوی سابستنس
در این دوره به آموزش ورکفلوی سابستنس می پردازیم. چگونگی استفاده از ابزارهای مبتنی بر ماده از شرکت Allegorithmic برای ایجاد مپ های تکسچر بسیار واقعی برای پروژه های تری دی مکس شما را کشف خواهیم کرد. در این دوره آموزشی ارائه شده از Lynda ، ورک فلو را برای تعامل با سابستنس دیزاینر ، سابستنس پینتر و همچنین Bitmap2Material با تری دی مکس را بررسی خواهیم کرد.
مربی دوره Brian Bradley ،به معرفی ابزارهای substance-based و چگونگی استفاده از آنها در نرم افزار تری دی مکس و انجین رندرینگ وی ری می پردازد. ایشان نحوه ایجاد متریال ها از دارایی های واقعی با استفاده از B2M node ، نحوه کار با متریال های سابستنس از Substance Designer ، چگونگی اکسپورت تکسچر های بیت مپ از هر دوی نرم افزار سابستنس پینتر و دیزاینر برای استفاده در تری دی مکس و وی ری را نشان می دهد. این دوره توسط تیم سافت ساز تهیه شده است.
عناوین اصلی آموزش ورکفلوی سابستنس :
- تنظیم حالت ورک فلو و تنظیمات سابستنس
- ایجاد متریال ها از عکس ها با Bitmap2Material
- کار با مپ های تکسچر در دیزاینر و پینتر
- اکسپورت مپ ها به عنوان فایلهای EXR و PSD
- استفاده از مپ های اکسپورت شده در V-Ray
عنوان دوره : Lynda – 3ds Max – Substance to V-Ray Workflows
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1.35 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 29
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Brian Bradley
نرم افزار : Substance Designer – Substance Painter – 3ds Max – V-Ray
زیرنویس : دارد
Lynda – 3ds Max – Substance to V-Ray Workflows
Discover how to leverage the substance-based toolset from Allegorithmic to create photorealistic texture maps for your 3ds Max projects. In this course, you can explore the workflow for integrating Substance Designer, Substance Painter, and the Bitmap2Material (B2M) node with 3ds Max. Brian Bradley explains what substance-based tools are and how to use them within the 3ds Max application as well as the V-Ray rendering engine. He demonstrates how to create materials from photographic assets using the B2M node, how to work with substance materials from Substance Designer, and how to export bitmap textures from both Substance Designer and Substance Painter for use in 3ds Max and V-Ray.
Topics include:
- Why you should use substances for texturing
- Adjusting your Substance workflow mode and settings
- Creating materials from photos with Bitmap2Material
- Working with texture maps from Substance Designer and Painter
- Exporting maps as EXR and PSD files
- Using the exported maps in V-Ray
حجم کل : 573 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)