3ds maxUdemyZBrushآموزشتکسچرینگحجاریشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ریتوپولوژی و یووی آنریپنگ در 3dsMax برای مبتدیان

Udemy – Absolute Beginners Retopology and UV unwrapping in 3dsMax

آموزش ریتوپولوژی و یووی آنریپنگ در 3dsMax برای مبتدیان

آموزش ریتوپولوژی و یووی آنریپنگ در 3dsMax برای مبتدیان

 

آموزش ریتوپولوژی و یووی آنریپنگ در 3dsMax برای مبتدیان : در این دوره از هنرمند Nikolai Lockertsen ، با اسرار و رمز و راز های ریتوپولوژی در نرم افزار 3dsMax آشنا خواهید شد.

این دوره بطور کامل ریتوپولوژی کاراکتر ها را در تری دی مکس می آموزد. ایشان نحوه ساخت یک ریتوپولوژی خوب و آماده تولید از سر و دست واقعی انسان را یاد میدهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • آماده سازی مش در زیبراش برای اکسپورت
  • اکسپورت مش ها از زیبراش و ایمپورت به مکس
  • اصول تری دی مکس مورد نیاز برای ریتوپولوژی
  • نحوه شروع ریتوپولوژی یک کاراکتر
  • ترفند ها و نکات ریتوپولوژی
  • اصول اولیه یووی آنرپ تری دی مکس
  • نکاتی در مورد آنریپنگ با کیفیت کاراکتر
  • تهیه یک یووی مپ از سر انسان
  • ریتوپولوژی دست انسان

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Absolute Beginners Retopology and UV unwrapping in 3dsMax

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 9.14 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 26

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : NIkolay Naydenov

نرم افزار : 3ds Max – Zbrush

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – Absolute Beginners Retopology and UV unwrapping in 3dsMax

You probably have always wondered, how to make your Zbrush models animation ready and prepare them for texturing? How to make this retopologizing step that everybody is talking about? How to make this jump from couple of million polygons to just a few thousand? All those questions, and more, will be answered in this course.

My name is Niko, and i am a 3D character artist for more than a decade now. I have made numerous characters for numerous games. And for all of them i was using the style of retopologizing and UV mapping i will show you in this course.

Using the retopology and UV unwrap tools that come default with 3ds Max, we will retopologize a simple cartoon character. We will then make it’s UVs, so he is ready for baking and texturing in Substance painter (whch we will do separately in the Substance painter course). As a bonus i will show you how to retopologize and unwrap an animation ready realistic head with open mouth and also a realistic hand.

In this course we will learn:

Preparing your mesh in Zbrush for export

Exporting your meshes from Zbrush and import them in 3dsMax

Baiscs of 3dsMax, needed for retopology

How to start the retopology of a character

Retopologizing tricks and hints

Basics of 3dsMax UV unwrap

Hints and tips on efficiant and quality unwraping of a character

Exporting a high poly realistic head from Zbrush and importing in 3dsMax

Retopologizing a realistic head with loops in the right places ready for animation

Making good and useful UV map of a human head

Retopology of a human hand

UV mapping of a human hand

Some interesting random artistic stuff when we are doing something repetitive :)

حجم کل : 10.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.95 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا