تکنیک های طراحی ، مدلینگ و رندرینگ سه بعدی پیشرفته در 3Ds Max
Domestika - Advanced 3D Design, Modeling and Rendering Techniques
تکنیک های طراحی ، مدلینگ و رندرینگ سه بعدی پیشرفته در 3Ds Max
تکنیک های طراحی ، مدلینگ و رندرینگ سه بعدی پیشرفته در 3Ds Max : در این دوره از هنرمند Sebastian Marek ، با طراحی سه بعدی ، ترفند های منحصر به فرد و ساخت تصاویر سه بعدی واقع گرایانه یک اسکیت بورد بعنوان پروژه نهایی آشنا خواهید شد. ایشان فرآیند ساخت یک اسکیب بورد سورئال را با استفاده از تکنیک های پیشرفته سه بعدی در 3Ds Max را نشان می دهد. همچنین تسلط بر یووی مپینگ ، تکسچرینگ با Adobe Substance ، تنظیم دوربین ها نورها و متریال با Redshift و … را نیز پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین تکنیک های طراحی ، مدلینگ و رندرینگ سه بعدی پیشرفته در 3Ds Max :
- معرفی و تنظیم صحنه
- مدلینگ اسکیت بورد
- مدلینگ چرخ و بلبرینگ
- مدلینگ سخت افزار
- خم کردن Skateboard
- ایجاد تکسچرها
- آماده سازی دارایی ها یووی مپینگ
- تکسچرینگ چوب و Griptape
- تکسچرهای لاستیکی
- تکسچرهای فلزی
- تنظیم دوربین و کامپوزیشن
- شیدینگ و نورپردازی
- رندرینگ با لایه های مجزا
- Look Development
- پست پروداکشن در Photoshop
- کامپوزیشن عناصر رندر
- ویرایش و روتوشینگ
- استفاده از نرمال پس ها
- تصحیح رنگ نهایی
عنوان دوره : Domestika – Advanced 3D Design, Modeling and Rendering Techniques
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 2.12 ساعت
تعداد فایل ها : 20
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Sebastian Marek
نرم افزار : 3Ds Max – Substance- Redshift – Photoshop
زیرنویس انگلیسی : دارد
فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد
Domestika – Advanced 3D Design, Modeling and Rendering Techniques
Dive into 3D design. Learn unique tricks and create a realistic 3D image of a skateboard as your final project.
Sebastian Marek, a renowned multidisciplinary designer, will guide you through the fascinating process of creating surreal skateboard sculptures using advanced 3D techniques. You’ll learn to model with precision in 3Ds Max, starting from basic setup to advanced techniques for achieving detailed models.
Mastering UV mapping before moving on to texturing with Adobe Substance will be crucial, where you’ll apply both image-based and procedural approaches.
This learning experience is complemented by setting up cameras, lights, and materials, using Redshift for the final rendering. Each step is designed not only to teach you how to execute it but also to explain why each technique is important and how it applies in a professional context.
- U1
Introduction
- About Me
- Influences
- U2
Modeling and Designing
- Introduction and Setting up the Scene
- Modeling the Skateboard Deck and Griptape
- Modeling the Wheel and Bearing
- Modeling the Hardware
- Modeling the Truck 1
- Modeling the Truck 2
- Bending the Skateboard
- U3
Creating the Textures
- Assets Preparation and UV Mapping
- Texturing Wood and Griptape
- Rubber Textures
- Metal Textures
- U4
The Layout, Look Development, and Rendering
- The Composition and Camera Setup
- Shading and Lighting
- Rendering with Separate Layers
- U5
Post-production in Photoshop
- Compositing Render Elements
- Editing and Retouching
- Relighting Using a Normal Pass
- Final Color Correction
- FP
Final project
- 3D Design: Creation of a Surreal Skateboard Sculpture
حجم کل : 0.8 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋