بیت گراف
cinema 4dGumroadRedshiftآموزشرندرینگشرکت سازندهطراحی محصولمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش مدلینگ و رندرینگ پیشرفته در Cinema 4D و Redshift

Gumroad - Advanced Bottle Modeling and Rendering in Cinema 4D and Redshift

آموزش مدلینگ و رندرینگ پیشرفته در Cinema 4D و Redshift

آموزش مدلینگ و رندرینگ پیشرفته در Cinema 4D و Redshift

 

آموزش مدلینگ و رندرینگ پیشرفته در Cinema 4D و Redshift : در این دوره از Polygonpen ، با نحوه ساخت یک بطری پیچیده با جزییات بالا با استفاده از سینمافوردی و رندرینگ در انجینRedshift آشنا خواهید شد. برای اینکه بطری انعطاف پذیر باشید از روش غیرمخرب برای مدلسازی استفاده می شود. همچنین فرآیند ساخت متریال و نورپردازی صحنه نیز آموزش داده می شوید.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش مدلینگ و رندرینگ پیشرفته در Cinema 4D و Redshift :

  • مدلینگ به روشی کارآمد و سریع با استفاده از مادیفایر ها در 40 دقیقه
  • یووی آنرپینگ مدل و آماده سازی برای فتوشاپ در 25 دقیقه
  • رندرینگ ، نورپردازی و ساخت متریال در 38 دقیقه
  • نهایی سازی و رندرینگ و ایجاد برچسب جلویی در 42 دقیقه

تصاویری از آموزش :

گراویتی

عنوان دوره : Gumroad – Advanced Bottle Modeling and Rendering in Cinema 4D and Redshift

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2.30 ساعت

تعداد فایل ها : 4 پارت

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Polygonpen

نرم افزار : Cinema 4D – Redshift

زیرنویس انگلیسی : ندارد

فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد

Gumroad – Advanced Bottle Modeling and Rendering in Cinema 4D and Redshift

In this tutorial series, I will show you how to model a complex bottle and render it in Redshift.

We will model the bottle with a non destructive way, which will make it quite easy to change the displacement amount or bevels, so it is gonna be really flexiable.

In the render parts, I will break down my process of creating materials and light scene.


There are 4 parts:

1 – Modeling ( 40 Minutes )

In this part, I will show you how to model a bottle in an effective and fast way. I will also be using deformers and selections to make the model as precise as possible, such as displacement deformers and bevel deformers.

2 – UV Unwrapping ( 25 Minutes )

In the UV unwrapping part, I will show you how to unwrap cylindrical shapes and make them ready to be textured in Photoshop.

3- Rendering ( 38 Minutes )

In this part, we will start to build up the light scene and materials. Most of the materials except for the label one will be created in this part.

4 – Finalising Rendering/creating the front label ( 42 Minutes )

In this final part, I will show you how I created the label material. I will break down my process of creating layers (bump, glossy, specular, diffuse) and finalize the project by creating a new render layer ( Takes System ) to have multiple render settings, cameras, and materials in a single scene.

حجم کل : 4.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.8 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا