آموزش آناتومی حیوانات : مدل سازی گربه وحشی
The Gnomon Workshop – Animal Anatomy: Modeling a Fossa
آموزش آناتومی حیوانات : مدل سازی گربه وحشی
آموزش آناتومی حیوانات : مدل سازی گربه وحشی : در این دوره از هنرمند Aritz Basauri ، با ورک فلوی حجاری موجودات از اسکلت تا مخلوق نهایی در ZBrush، Mari، SketchBook و Maya آشنا خواهید شد. در این ورک شاپ 5 ساعته ، با مدل سازی فوسا یک گربه وحشی از فرآیند مطالعه موجود تا ساخت کامل یک حجاری دقیق آشنا می شوید.
این دوره ورک فلوی مدل سازی ، مطالعات آناتومیک ، تنظیم صحیح نسبت ها برای مدل ، مدل سازی هندسه اسکلت ، حجاری پوست گربه ، تکنیک های ریتوپولوژی ، یووی ، تکنیک های جزیایت دهی به سطوح پوست و … را پوشش خواهد داد.این دوره از تنظیم مدل تا ساخت یک موجود کامل از اسکلت تا پوست را نشان می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Animal Anatomy: Modeling a Fossa
سطح : متوسط تا پیشرفته
زمان کل دوره : 5.33 ساعت
تعداد فایل ها : 28
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Aritz Basauri
نرم افزار : ZBrush، Mari، SketchBook , Maya
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Animal Anatomy: Modeling a Fossa
Approaching realistic creature modeling can feel daunting. In this 5-hour workshop, Aritz Basauri breaks down the modeling of a Fossa from the inside out, from the creature-studying process through the complete build of a detailed sculpt, using Maya, ZBrush, SketchBook Pro, Advanced Skeleton, and Mari.
You’ll learn how to refine your creature-studying process and make educated decisions about your modeling workflow. The workshop is intentionally sectioned into chapters that make the entire process easy to follow, beginning with sketches and anatomical studies. From there, Aritz jumps into Maya, where he instructs how to use the references to create your own studies and blueprints. You’ll explore how to set up the correct proportions for your model and tackle the modeling of the skeleton geometry before moving on to the main muscle groups using ZBrush. This creates a solid foundation for the sculpting of the Fossa’s skin. This workshop also covers retopology, UVs, and final skin surface detailing techniques.
This video series is aimed at students and junior artists. The goal of this tutorial is to help artists explore ways to approach the modeling of an existing creature, aiming for believable results. From setting up the base model to building an entire creature from the skeleton to the skin, you’ll explore various methods and techniques that will serve as roadmaps for your future modeling projects.
00. Preview
01. Preparation Work
02. Skeleton Blockout
03. Skeleton Skull
04. Skeleton Spine
05. Skeleton
06. Skeleton Simple Rig
07. Skeleton Simple Rig Lineups
08. Main Muscle Study
09. Muscle Sculpting — Part 1
10. Muscle Sculpting — Part 2
11. Skin Sculpting — Part 1
12. Skin Sculpting — Part 2
13. Skin Sculpting — Part 3
14. Skin Sculpting — Part 4
15. Skin Sculpting — Part 5
16. Retopology
17. Retopology: Head — Part 1
18. Retopology: Head — Part 2
19. Retopology: Body
20. Retopology: Hands & Feet
21. UVs: Body & Teeth
22. UVs: Eyes
23. Detailing the Mouth Interior
24. Detailing the Mouth Interior: Teeth
25. Detailing the Feet
26. Detailing: Final Touches
27. Detailing: Mari Displacement
28. Final Presentation
حجم کل : 3.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋