بیت گراف
mayaThe Gnomon Workshopآموزشساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش انیمیت یک ترکیب سه ضرب برای بازی ها در مایا

The Gnomon Workshop – Animating a 3 Hit Combo for Games in Maya

آموزش انیمیت یک ترکیب سه ضرب برای بازی ها در مایا

آموزش انیمیت یک ترکیب سه ضرب برای بازی ها در مایا

 

آموزش انیمیت یک ترکیب سه ضرب برای بازی ها در مایا  : در این دوره از هنرمند Brandon Yates ، با انیمیشن ، ری تارگتینگ ، HumanIK و Mocap در مایا آشنا خواهید شد. این دوره برای انیماتورهایی که بدنبال استفاده از موکاپ برای بازی ها هستند ، مناسب است ، و پکیج Human IK motion-capture مایا ، شامل تنظیمات ریبوت و انیمیشن را شرح می دهد.

ایشان تجربه 9 ساله خود را در بازی های ویدیویی به اشتراک می گذارد. وی نحوه استفاده از سیستم HIK و retargeting مایا ، تکنیک های مهم پوزینگ، تایمینگ ، لایه بندی پیشرفته در انیمیشن های بازی AAA را یاد می دهد. .این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Animating a 3 Hit Combo for Games in Maya

سطح : متوسط تا پیشرفته

زمان کل دوره : 6.33 ساعت

تعداد فایل ها : 16

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Brandon Yates

نرم افزار : Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Animating a 3 Hit Combo for Games in Maya

Learn how to animate a three-hit combo for videogames using motion capture as a base. This is an advanced workshop for animators looking to use mocap for games, detailing Maya’s Human IK motion-capture package, including the retargeting and animation settings.

Brand Yates is an animator with nine years of experience in videogames. He shares how to use Maya’s retargeting and HIK system and explains some of the important advanced posing, timing, and layering techniques used when animating for AAA games. He also discusses how to branch out your combo into different strings while ensuring all animations flow together — no matter what inputs are entered by the player.

Upon completing this workshop, you should feel confident using a combination of animation layers in Maya, along with the Time Editor and the Time Warp, to achieve a three-hit combo in Maya with the goal of achieving AAA game quality.

00. Preview
01. Characterizing Your Rig in Maya to Receive Mocap Data
02. Retargeting Your Mocap to Your Character Rig
03. Introduction to HIK Rig
04. Retiming Your Animations Using Timewarp
05. Cleaning up Mocap Data
06. Cleaning up the Feet
07. Rinse & Repeat for the Other Two Hits
08. Deep Dive into Animation Layers
09. Using the Time Editor
10. Applying Idle & Blend Poses
11. Strong Posing Techniques
12. Applying Overlap & Secondary Action
13. Stitching Combo Strings Together
14. Final Polish
15. Adding Punching Bag Animation
16. Finalizing Shot with Environment & Playblast

حجم کل : 6.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا