CGMAmayaآموزشانیمیشنسوپر ویژهشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش انیمیشن برای مبتدیان از CGMA

CGMA - Animation for Beginners

آموزش انیمیشن برای مبتدیان از CGMA

آموزش انیمیشن برای مبتدیان از CGMA

 

آموزش انیمیشن برای مبتدیان از CGMA : این دوره از هنرمند Todd Elliott ، یک دوره 4 هفته‌ایی برای آشنایی با اصول اولیه‌ی انیمیشن ، برای افرادی که تجربه‌ی قبلی در انیمیشن ندارند ، طراحی شده است. صنعت انیمیشن، نه‌تنها در انیمیشن‌های سینمایی بلکه در فیلم‌های لایو اکشن، بازی‌ها، تبلیغات و اخیراً در تجربه‌های AR/VR، شیوه‌ی روایت داستان را متحول کرده است.

این دوره به اصول اولیه‌ی انیمیشن پرداخته و به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که آیا انیمیشن مسیر مناسبی برای شماست یا خیر. دوره‌ی «انیمیشن برای مبتدیان» به‌عنوان پایه‌ای برای تمام دوره‌های Animation Master Academy محسوب می‌شود و پیشنهاد می‌شود که پس از آن، دوره‌ی مقدمه‌ای بر انیمیشن در مایا را بگذرانید. از نرم‌افزار Autodesk Maya و ابزار Bouncer rig استفاده شده است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش انیمیشن برای مبتدیان از CGMA :

  • هفته‌ی اول: مقدمه‌ای بر انیمیشن در مایا، آشنایی با تایم‌لاین، کی‌فریم‌ها و گراف ادیتور، کنترل‌های پایه‌ی ریگ توپ، تنظیم کی‌فریم (فقط محور Y)، معرفی اصول Ease In و Ease Out و نحوه‌ی تغییر تانژانت‌ها
  • هفته‌ی دوم: ادامه‌ی Ease In و Ease Out، حرکت توپ در مسیر (محور X)، آشنایی با اصول آرک، کپی و اصلاح منحنی‌ها، تنوع در ارتفاع پرش‌ها، استفاده از کنترل‌های بیشتر در ریگ توپ، اضافه کردن Squash و Stretch، بررسی مسیرهای پیچیده‌تر
  • هفته‌ی سوم: افزایش پیچیدگی حرکت توپ و تعامل آن با محیط، متوقف کردن توپ و تفاوت بین پرش و جهش، معرفی اصل Anticipation، آشنایی با Secondary Action و Follow Through
  • هفته‌ی چهارم: ادامه‌ی Secondary Action و Follow Through، چشمک زدن و تغییر جهت نگاه، نمایش سریع نحوه‌ی رندرگیری

این دوره های حرفه ای برای بالا بردن سطح دانش کاربرای سایت تهیه شده ، لطفا با معرفی این دوره به دوستان خودتون از ما حمایت کنید تا امکان قرار گرفتن دوره های بهتر بوجود بیاد .

دوستان در نظر داشته باشند در هر خرید محصولات سوپرویژه چون به صورت سخت افزار ایجاد میشه فقط یک بار میتوانند بروی یک سیستم از آموزش هابصورت دائم استفاده کنند  . در صورت مشکل سخت افزاری پیش اومده و نیاز به کد مجدد دارید ، حتما باید مشکل سخت افزاریشون در اون تاریخ قابل اثبات باشه 

نکته : در صورت خرید ، 15 درصد از تعداد سکه های خرج شده به موجودی سکه شما اضافه خواهد شد.

مهم : تفاوت بین مطالب اشتراکی با سوپرویژه : لطفاً مطالعه فرماید


عنوان دوره : CGMA – Animation for Beginners

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 4 ساعت

تعداد فایل ها : 20

سال آموزش : 2025

فایل تمرینی : PDF – JPG

مربی دوره : Todd Elliott

نرم افزار : Autodesk Maya, Bouncer rig

زیرنویس انگلیسی : ندارد

فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد

سکه مورد نیاز برای خرید : 5000 سکه

CGMA – Animation for Beginners

A 4-week walk-through of the animation basics designed for people with little to no previous animation training
The animation industry has revolutionized storytelling not only in feature animation but also in live-action film, games, commercials and most recently AR/VR experiences. This course will walk through the basics of animation; the goal is to ultimately decide if animation is for you. Animation for Beginners serves as a foundation for all Animation Master Academy courses, and is meant to be followed by Intro to Animation in Maya.
Week #1
Introduction to Animation Maya, keyframes and you
Why animation? |Overview of the class and its goals | An introduction to Maya, timeline, keyframes and the graph editor/curve | Introduction to the basic translation controls of the ball rig | How to set keyframes (translate y only.) | Bonus content – An introduction to Ease Ins and Ease Outs and breaking tangents
Week #2
Moving the ball through space
Continuation- Ease Ins and Ease Outs and breaking tangents | Moving the ball along a path (translate x) and an introduction to Arcs | Copying and modifying curves. Breaking up the cycle and varying/reducing the height of the bounces | Introducing some additional controls in the ball rig | Adding some squash and stretch | Bonus content – Adding some complexity in the ball’s path
Week #3
Pushing animation beyond realism
Continuation- adding more complexity to the ball’s path interacting with the set | Make the ball come to a stop and demonstrate the difference between a bounce and a jump | An introduction to anticipation | Bonus content – reveal full ball rig. An introduction to secondary action and follow through
Week #4
And the rest…
Continuation-secondary action and follow through | Blinks and look direction | A quick demonstration on how to render

حجم کل : 2 گیگابایت

برای خرید این آموزش و دیدن لینک دانلود به 5000 سکه نیاز دارید

ویژه کاربران « سوپر ویژه »

این لینک دانلود فقط برای کاربران سوپر ویژه که سکه لازم برای مشاهده این مطلب رو پرداخت کرده اند ، برای همیشه قابل مشاهده هست . لطفا به حساب خود در سایت وارد شوید یا ثبت نام کنید و اعتبار « سکه » خود را پنل کاربری چک بفرمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخش سوپر ویژه و آموزش خرید « سکه » به این صفحه مراجعه فرمایید . لینک صفحه راهنما

سوپر ویژه مطالب اختصاصی سافت ساز ، که در نت نیست و ما اقدام به تهیه آن خواهیم کرد ، گذاشته خواهد شد . برای دسترسی به لینک های این مطلب ، نیاز به تهیه «سکه» خواهید داشت . هر مطلب سوپر ویژه ، با توجه به ارزشش براش سکه در نظر گرفته شده است ، و برای دسترسی حتما باید در اعتبارتون ، سکه لازم موجود باشد .

توجه : این قسمت کاملا جدا از قسمت اشتراک ویژه است.

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.65 ( 1 votes)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا