CGMAmayaآموزشانیمیشنسوپر ویژهشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش مبانی انیمیشن 101 از CGMA

CGMA - Animation Foundation 101

آموزش مبانی انیمیشن 101 از CGMA

آموزش مبانی انیمیشن 101 از CGMA

 

آموزش مبانی انیمیشن 101 از CGMA : در این دوره از هنرمند Andy Le Cocq ، در 10 هفته با نحوه ایجاد و ساخت پایه‌های 12 اصل اساسی انیمیشن آشنا خواهید شد. این دوره یک مطالعه عمیق در اصول 12 گانه انیمیشن است که تمرینات پایه‌ای را گرفته و آن‌ها را به سطح بعدی ارتقا می‌دهد.

در پایان، دانش‌آموزان درک کاملی از اصول انیمیشن خواهند داشت و خواهند آموخت که چگونه آن‌ها را در پروژه‌های انیمیشن خود به کار ببرند. دانش‌آموزان حس بهتری پیدا خواهند کرد که چگونه از Maya و ابزارهای آن استفاده کنند بدون اینکه نرم‌افزار نحوه انیمیت کردن را تعیین کند.

آن‌ها قادر خواهند بود تمرین‌های انیمیشنی مرتبط با اصول انیمیشن، مکانیک‌های ساده بدن دوزیستان، ژست‌های قوی و جذاب و یک چرخه راه رفتن استایلیزه را نمایش دهند. در نهایت، با توجه به تکامل سریع صنعت و ابزارها، ما به تسلط بر Maya و توسعه یک فرآیند کاری کارآمد خواهیم پرداخت تا دانش‌آموزان آماده تولید شوند و هم از نظر هنری و هم فنی پیشرفت کنند.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش مبانی انیمیشن 101 از CGMA :

  • فرآیند کاری و واژگان انیمیشن، تحلیل شات‌ها، ژست‌های کلیدی و زمان‌بندی
  • بررسی تفاوت‌های انیمیشن ربات‌ها و شخصیت‌های ارگانیک، فشردگی، کشش و هم‌پوشانی
  • کار با قوس‌ها، اقدامات ثانویه و افراط‌ها، تکنیک‌های انیمیشن در Maya
  • جذابیت در انیمیشن، اغراق، ژست‌ها، سیلوئت و سادگی
  • مطالعه تعادل در ژست‌های ثابت و حرکت و نحوه مدیریت وزن در بدن
  •  تنظیمات Maya، لایه‌های انیمیشن و سرعت‌بخشیدن به فرآیند کاری
  • تحلیل جابه‌جایی وزن، مهارت‌های رسم و صحنه‌سازی پایه
  •  صحنه‌سازی پیشرفته و کنتراست در طراحی و زمان‌بندی انیمیشن
  • تحلیل مکانیک‌های راه رفتن، نحوه راه رفتن و تاثیر آن بر شخصیت
  • نهایی کردن انیمیشن، حلقه کردن و صیقل دادن راه رفتن
  • بررسی دقیق‌تر مهارت‌های انیمیشن و استفاده از مرجع برای جزئیات
  • تحلیل نهایی انیمیشن‌ها، بهبود جزئیات و آماده شدن برای فرآیندهای تولید

این دوره های حرفه ای برای بالا بردن سطح دانش کاربرای سایت تهیه شده ، لطفا با معرفی این دوره به دوستان خودتون از ما حمایت کنید تا امکان قرار گرفتن دوره های بهتر بوجود بیاد .

دوستان در نظر داشته باشند در هر خرید محصولات سوپرویژه چون به صورت سخت افزار ایجاد میشه فقط یک بار میتوانند بروی یک سیستم از آموزش هابصورت دائم استفاده کنند  . در صورت مشکل سخت افزاری پیش اومده و نیاز به کد مجدد دارید ، حتما باید مشکل سخت افزاریشون در اون تاریخ قابل اثبات باشه 

نکته : در صورت خرید ، 15 درصد از تعداد سکه های خرج شده به موجودی سکه شما اضافه خواهد شد.

مهم : تفاوت بین مطالب اشتراکی با سوپرویژه : لطفاً مطالعه فرماید


عنوان دوره : CGMA – Animation Foundation 101

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 10 هفته

تعداد فایل ها : 62

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Andy Le Cocq

نرم افزار : Autodesk Maya, a frame by frame player like quicktime/RV, pen, paper

زیرنویس انگلیسی : ندارد

فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد

سکه مورد نیاز برای خرید : 10000 سکه

CGMA – Animation Foundation 101

A 10-week course laying and building the foundation of the 12 bedrock principles of animation
This course is a deep dive into the 12 principles of animation, taking the basic exercises and pushing them to the next level. By the end  of the 10 weeks , students will have a solid understanding of the principles of animation and how to apply them to their own animation projects. They’ll get a better sense of how they can use Maya and its tools, and not letting the software dictate how to animate.They will be able to show animation exercises involving animation fundamentals, simple biped body mechanics, strong and appealing poses,  and a stylized walk cycle. And finally, as the industry and the tools are evolving quickly, we will look into mastering Maya and develop an efficient workflow in order to be production ready , pushing students both artistically and technically.
Week #1
12 PRINCIPLES OF ANIMATION: Building Your Animation– Workflow and essentials animation vocabulary – Analyze of different approach on how to block a shot with examples – key poses / breakdown/ inbetween – Timing vs spacing : ease in , ease out – Analyze/ breakdown : vfx shot / cartoon shot
Week #2
12 PRINCIPLES OF ANIMATION: Solid vs. Soft– Rock Solid Robots VS organic fleshy characters – Squash and Stretch – Smear frames – Overlap and Follow Through: Lead / drag / follow through/ settle – How to push the organic : overlappy parts of the body : muscle / fat / flesh/ hair / tail – the importance of simulation in cg animation
Week #3
12 PRINCIPLES OF ANIMATION: Arcs, Secondary Actions, and Extremes– The arcs , the secondary actions and extremes in animation – Arcs – Technical Aspect of dealing with arcs in Maya – IK vs FK Workflow / tracking your arcs / camera view vs perspective view – The Extremes – Anticipation – The importance of Subtlety – the importance of reference – Key pose/ antic/ Breakdown / reaction / keypose – Secondary Actions – Different style means different type of secondary actions
Week #4
12 PRINCIPLES OF ANIMATION: Appeal– Animation is about beautiful things with a beautiful motion – Appeal / Exaggeration – Posing , silhouette , line of action ,complexity vs simplicity
Week #5
Body Mechanics: Balance– Studying balance in a still pose – Studying balance in motion – How do you deal with balancing weights in your body?
Week #6
Maya Workflow: Let’s Get Techy– Constraints and animation layers – Hotkey Setup , Marking menu , and the importance of setting up your workspace . – Bringing your own set of tools, Scripts – The importance of speeding up your workflow
Week #7
Return of the 12 Principles of AnimationLet’s make things clear : – Weight shift principle and strong drawing skills – In-depth look at full body motion and especially the weight shift – Staging: Basic staging : camera Focal Length, rule of thirds
Week #8
Staging and Contrast– Advanced staging: Using film examples to show how to make a clear staging . Insisting on the importance of clarity in animation – The contrast: Contrast is everywhere” in the design, in the animation, in your timing, it makes things interesting, entertaining.
Week #9
Animation Mechanics: the Walk, Part 1Learning how to walk : – What is a walk? When? Why? How? What does it tell about a character? – Deep dive/ reminder into the mechanics of the walk for a vanilla walk
Week #10
Animation Mechanics: the Walk, Part 2– Finalizing your animation – Looping your animation: Workflow on how to make sure to loop that walk cycle – The Polish – If you’ve done your job correctly then you don’t see the technology, you just feel the character, the emotion, the life

حجم کل : 34 گیگابایت

برای خرید این آموزش و دیدن لینک دانلود به 10000 سکه نیاز دارید

ویژه کاربران « سوپر ویژه »

این لینک دانلود فقط برای کاربران سوپر ویژه که سکه لازم برای مشاهده این مطلب رو پرداخت کرده اند ، برای همیشه قابل مشاهده هست . لطفا به حساب خود در سایت وارد شوید یا ثبت نام کنید و اعتبار « سکه » خود را پنل کاربری چک بفرمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخش سوپر ویژه و آموزش خرید « سکه » به این صفحه مراجعه فرمایید . لینک صفحه راهنما

سوپر ویژه مطالب اختصاصی سافت ساز ، که در نت نیست و ما اقدام به تهیه آن خواهیم کرد ، گذاشته خواهد شد . برای دسترسی به لینک های این مطلب ، نیاز به تهیه «سکه» خواهید داشت . هر مطلب سوپر ویژه ، با توجه به ارزشش براش سکه در نظر گرفته شده است ، و برای دسترسی حتما باید در اعتبارتون ، سکه لازم موجود باشد .

توجه : این قسمت کاملا جدا از قسمت اشتراک ویژه است.

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.85 ( 2 votes)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا