بیت گراف
Animschoolmayaآموزشانیمیشنریگ کردنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

مقدمه ای بر ریگ بندی از AnimSchool

AnimSchool – Introduction to Rigging

مقدمه ای بر ریگ بندی از AnimSchool

مقدمه ای بر ریگ بندی

 

در این دوره مقدمه ای بر ریگ بندی از شرکت معروف AnimSchool ، مقدمه ایی بر ریگ بندی که به آبجکت ها و سناریو های ساده اعمال میشود، خواهیم داشت. به منظور ایجاد هر انیمیشن سه بعدی، کارگردانان فنی کاراکتر ، یک مدل یا کاراکتر نهایی را تهیه کرده و از مفاهیم یادگرفته شده در این کلاس استفاده می‌کنند تا آن را برای تغییر شکل و اکشن آماده کنند.

ریگرها استخوان ها (مفاصل) را به شخصیت اضافه کرده و اشکال و سیستم کنترل را پالایش میکنند تا کاراکتر بتواند عمل کند. دانش آموزان با مفاهیم اساسی ریگ چون : سلسه مراتب، محدودیت ها ، پوست دهی ، اشکال ترکیبی (blendshapes)، اتصالات،مفاصل، جهت گیری، سینماتیک معکوس، نودهای ریاضی،xray،کنترل های منحنی، خصوصیات سفارشی، مجموعه و ست ها،Set Driven Keys و اتصالات ابر گراف آشنا خواهند شد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • شناخت اصول ریگ بندی در Maya
  • انجام وظایف ساده ریگ بندی : قرار دادن آبجکت در سلسله مراتب، اعمال محدودیت ها، ساخت set driven keys، ساخت مفاصل و زنجیره های IK ، نودهای ریاضی، اعمال دفرمرها و پوست دهی
  • ایجاد کامل ریگ بدن
گراویتی

عنوان دوره : AnimSchool – Introduction to Rigging

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 10

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Marin Petrov, Daria Jerjomina

نرم افزار : Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

AnimSchool – Introduction to Rigging

An introduction to the principles of rigging, applied to simple objects and scenarios. In order for any 3D animation to happen, riggers (Character Technical Directors) take a completed character or prop model and use the concepts learned in this class to prepare it for deformation and action. Riggers insert bones (joints) into the character and refine the shapes and control systems so the character can act. Students learn basic rigging concepts including hierarchies, constraints, skinning, blendshapes, connections, joints, orientation, inverse kinematics, expressions, math nodes, xray, curve controls, custom attributes, sets, Set Driven Keys, and hypergraph connections.

– Hierarchies
– Constraints
– Joints
– Skinning
– Connections, and Math nodes
– Rigging a Character

حجم کل : 5.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا