تکنیک های توسعه AR : نورپردازی و فیزیک در انجین Unity
Linkedin - AR Development Techniques 02: Lighting and Physics
تکنیک های توسعه AR : نورپردازی و فیزیک در انجین Unity
تکنیک های توسعه AR : نورپردازی و فیزیک در انجین Unity : در این دوره از هنرمند Parth Anand ، با نورپردازی و فیزیکی در توسعه اپلیکیشن های AR در انجین یوینیتی آشنا خواهید شد. ایشان نحوه تنظیم یک صحنه AR ساده ،شناسایی صفحات منحصر به فرد در محیط ، قرار دادن یک آبجکت در صفحه ،نحوه نوشتند کد برای مخفی سازی صفحه و ریست کردن صحنه واقعیت افزوده را نشان می دهد.
وی گزینه های مختلف نورپردازی در یونیتی ،پروژکتور نور،نحوه افزودن رفلکشن ها،نحوه اندازه گیری خصوصیات نور محیطی و ایجاد سایه های مبتنی بر نور و سایه های حباب ، نحوه ایجاد یک اینترفیس سه بعدی ،فضای جهان ، فضای صفحه و … را یاد می دهد.
در ادامه با مقیاس دهی،چرخش،جابجایی آبجکت ها ؛ نحوه افزودن کالیژین فیزیک با استفاده از colliders و Rigidbody و ایجاد یک برنامه بولینگ واقعیت افزوده در انجین یونیتی آشنا خواهید شد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : Linkedin – AR Development Techniques 02: Lighting and Physics
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 2.12 ساعت
تعداد فایل های تصویری : –
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Parth Anand
نرم افزار : Unity
زیرنویس انگلیسی : دارد
Linkedin – AR Development Techniques 02: Lighting and Physics
This course, the second in a four-part series, teaches you about lighting and physics in AR application development in Unity. First, instructor Parth Anand explains how to set up a simple AR scene and how to detect unique planes in the environment. He teaches you how to place a virtual object on a plane. Next, Parth shows you how to write code to hide plane visualizers and how to reset an augmented reality scene. He goes over the different lightning options available in Unity, covering the light projector, how to add reflections, and how to gauge environmental light properties. Parth shows you how to create light-based shadows and blob shadows. He teaches you about world space, screen space, and how to create a 3D UI. Parth goes over on-screen gestures to scale, rotate, and move virtual objects. He covers how to add physics collisions using colliders and Rigidbody. In conclusion, he steps you through how to create an AR bowling app where the user can launch a ball and hit bowling pins.
حجم کل : 0.5 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید