blenderUdemyZBrushآموزشحجاریشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

دوره مدلینگ سه بعدی کاراکتر آریموس Arrimus

Udemy - Arrimus Ultimate 3D Modeling Course

دوره مدلینگ سه بعدی کاراکتر آریموس Arrimus

دوره مدلینگ سه بعدی کاراکتر آریموس Arrimus

 

دوره مدلینگ سه بعدی کاراکتر آریموس Arrimus : در این دوره از Arrimus 3D، با نحوه استفاده از برنامه های مختلف چون تری دی مکس،بلندر و زیبراش برای مدلینگ سه بعدی کاراکتر Arrimus آشنا خواهید شد. این دوره نحوه کار با پالیگان،حجاری و برنامه های CAD برای بدست آوردن بهترین ها را می آموزید.

این دوره نحوه کار با برنامه های 3D Studio Max, Blender, Zbrush, و Plasticity برای گرفتن بهترین نتیجه شرح میدهد. این دوره نحوه حجاری در زیبراش، استفاده از سیستم داینامش رسپانسیو برای کشف سریع طرح در فاز اولیه،رنگ آمیزی سریع و … را پوشش خواهد داد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

در تاریخ 16 fبهمن ماه 1401 ، آموزش بصورت کامل آپدیت و آپلود شد

عناوین آموزش :

  • نحوه ریتوپولوژی،مدل سازی و طراحی یک کاراکتر مکانیکی با 3DS Max
  • نحوه ریتوپولوژی ،مدلینگ و طراحی یک کاراکتر مکانیکی با Blender
  • نحوه حجاری در Zbrush در سطح پایه
  • نحوه ادغام CAD/NURBS در طرح هایتان

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Arrimus Ultimate 3D Modeling Course

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 71.5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Arrimus 3D

نرم افزار : 3D Studio Max – Blender – Zbrush – Plasticity

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – Arrimus Ultimate 3D Modeling Course

In this course you will learn how to work with polygon, sculpting, and CAD programs to get the best of all worlds. There is a strong emphasis on using the strongest aspects of all programs to get the most out of your 3D design experience. You will learn to work at a good level in 3D Studio Max, Blender, Zbrush, and Plasticity. You will learn how how sculpt in Zbrush and take advantage of Zbrush’s fluid and responsive dynamesh system to quickly explore your design in the initial stages. You will also learn how to quickly paint and set up a color scheme while you are still in the sculpting phase. Then, you will learn how to retopologize and continue your design in 3DS Max and Blender. After creating cleaner simpler film asset topology you will learn how to further refine, define, and detail your object to a high standard. Finally, you will learn how to export your subdivision mesh to MoI and Plasticity to add crisp and clean CAD details. At the end of this course you will have a good grasp on modeling a wide variety of objects, from organic brains to faces to mechanical legs and weapons and you will be able to create a creature or mech that has a good mix of fleshy parts as well as sleek and sharp hard surface objects.

حجم کل : 74.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.08 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا