دوره مدلینگ سه بعدی کاراکتر آریموس Arrimus
Udemy - Arrimus Ultimate 3D Modeling Course
دوره مدلینگ سه بعدی کاراکتر آریموس Arrimus
دوره مدلینگ سه بعدی کاراکتر آریموس Arrimus : در این دوره از Arrimus 3D، با نحوه استفاده از برنامه های مختلف چون تری دی مکس،بلندر و زیبراش برای مدلینگ سه بعدی کاراکتر Arrimus آشنا خواهید شد. این دوره نحوه کار با پالیگان،حجاری و برنامه های CAD برای بدست آوردن بهترین ها را می آموزید.
این دوره نحوه کار با برنامه های 3D Studio Max, Blender, Zbrush, و Plasticity برای گرفتن بهترین نتیجه شرح میدهد. این دوره نحوه حجاری در زیبراش، استفاده از سیستم داینامش رسپانسیو برای کشف سریع طرح در فاز اولیه،رنگ آمیزی سریع و … را پوشش خواهد داد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- نحوه ریتوپولوژی،مدل سازی و طراحی یک کاراکتر مکانیکی با 3DS Max
- نحوه ریتوپولوژی ،مدلینگ و طراحی یک کاراکتر مکانیکی با Blender
- نحوه حجاری در Zbrush در سطح پایه
- نحوه ادغام CAD/NURBS در طرح هایتان
عنوان دوره : Udemy – Arrimus Ultimate 3D Modeling Course
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 71.5 ساعت
تعداد فایل های تصویری : –
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Arrimus 3D
نرم افزار : 3D Studio Max – Blender – Zbrush – Plasticity
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Arrimus Ultimate 3D Modeling Course
In this course you will learn how to work with polygon, sculpting, and CAD programs to get the best of all worlds. There is a strong emphasis on using the strongest aspects of all programs to get the most out of your 3D design experience. You will learn to work at a good level in 3D Studio Max, Blender, Zbrush, and Plasticity. You will learn how how sculpt in Zbrush and take advantage of Zbrush’s fluid and responsive dynamesh system to quickly explore your design in the initial stages. You will also learn how to quickly paint and set up a color scheme while you are still in the sculpting phase. Then, you will learn how to retopologize and continue your design in 3DS Max and Blender. After creating cleaner simpler film asset topology you will learn how to further refine, define, and detail your object to a high standard. Finally, you will learn how to export your subdivision mesh to MoI and Plasticity to add crisp and clean CAD details. At the end of this course you will have a good grasp on modeling a wide variety of objects, from organic brains to faces to mechanical legs and weapons and you will be able to create a creature or mech that has a good mix of fleshy parts as well as sleek and sharp hard surface objects.
حجم کل : 74.5 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید