بیت گراف
artstationUnreal Engineآموزششرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت متریال ها در Unreal Engine

Artstation – Creating Materials in Unreal Engine Part 1 to 5

آموزش ساخت متریال ها در Unreal Engine

آموزش ساخت متریال ها در Unreal Engine

 

آموزش ساخت متریال ها در Unreal Engine : در این سری آموزش 5 قسمتی از هنرمند Kem Yaralioglu، فرآیند ساخت متریال ها ، شیدرهای زمین و همچنین برخی از متریال های پیشرفته در آنریل انجین را یاد خواهید گرفت.

با کمک Material Functions هر شیدر کاملاً مقیاس پذیر است و به هنرمند اجازه میدهد فونداسیونی را که در طول پروداکشن ایجاد میکند را بسازد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • 1.مقدمه ایی بر Material Editor آنریل انجین 4 : دانش مورد نیاز برای ناویگیت و کار با ویرایشگر متریال UE4 را فرا می گیرید.
  • 2. ایجاد نمونه و توابع متریال ها : مزیت های استفاده از Material Function و نحوه استفاده از آنها ، تنظیم شیدر ها برای کار با نمونه متریال ها برای تکرار سریعتر را پوشش می دهد.
  • 3.ساخت مستر متریال : نحوه ایجاد مستر متریال تنها با Material Functions که قدرت مقیاس پذیری را نشان می دهد.
گراویتی

عنوان دوره : Artstation – Creating Materials in Unreal Engine Part 1 to 5

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.7 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 30

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : –

مربی دوره : Kem Yaralioglu

نرم افزار : Unreal Engine

زیرنویس : ندارد

Artstation – Creating Materials in Unreal Engine Part 1 to 5

In this five-part series, Kem Yaralioglu breaks down his process for creating master materials, terrain shaders as well as some advanced materials in Unreal Engine. With the help of Material Functions, each shader is fully scalable, allowing the artist to build upon the foundation that they create throughout production.

Introduction to the UE4 Material Editor
Part 1 of 5. In this five-part series, Kem Yaralioglu breaks down his process for creating master materials, terrain shaders as well as some advanced materials in Unreal Engine. With the help of Material Functions, each shader is fully scalable, allowing the artist to build upon the foundation that they create throughout production. In this first part of a five-part series, Kem covers all of th…

Creating Material Functions and Instances
Part 2 of 5. In this five-part series, Kem Yaralioglu breaks down his process for creating master materials, terrain shaders as well as some advanced materials in Unreal Engine. With the help of Material Functions, each shader is fully scalable, allowing the artist to build upon the foundation that they create throughout production. In this second part of a five-part series, Kem covers the adva…

Creating a Master Material
Part 3 of 5. In this five-part series, Kem Yaralioglu breaks down his process for creating master materials, terrain shaders as well as some advanced materials in Unreal Engine. With the help of Material Functions, each shader is fully scalable, allowing the artist to build upon the foundation that they create throughout production. In this third part of a five-part series, Kem shows how to cre…

دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا : 2.1  گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.85 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا