بیت گراف
artstationUnreal EngineXNormalZBrushآموزشحجاریشرکت سازندهمحتوای آموزشمعماری و ساختماننرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت دیوارهای معبد با استفاده از متریال های Tillable

Artstation – Creating Temple Walls Using Tillable Materials

آموزش ساخت دیوارهای معبد با استفاده از متریال های Tillable

آموزش ساخت دیوارهای معبد

 

آموزش ساخت دیوارهای معبد : در این دوره سه قسمتی ، Tyler Smith فرآیند ایجاد یک بنای معماری معبد سنگی را با تکسچر تایلیبل را نشان خواهد داد. در طراحی شکل، متریال و عملکرد آناتومی معماری، و برخی از تکنیک‌های مختلف با استفاده از Zbrush برای ایجاد اشکال و جزییات عناصر مورد توجه قرار گرفته شده. این دوره نحوه ساخت دارایی trim sheet از فرم های خشن در زیبراش ، با پیاده سازی نهایی در آنریل انجین را پوشش می دهد.

در بخش اول ، نحوه جمع آوری رفرنس را یاد می گیرید و بروی طراح و اشکال اصلی در زیبراش تمرکز می کنیم. بخش دوم بروی اسکالپ و مجسمه سازی با جزییات دقیق از الگوهای سنگی و سطوح سنگی در زیبراش تمرکز خواهیم کرد. در بخش سوم ، نقاشی در مقادیر رنگی و زبری ، بیک در XNormal و سپس استفاده آنریل انجین برای تنظیم ویژگی های متریال و پارامتر ها برای دستیابی به نگاه بهتر را می آموزیم. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Artstation – Creating Temple Walls Using Tillable Materials

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 16

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : –

مربی دوره : Tyler Smith

نرم افزار : ZBrush, xNormal, Unreal Engine

زیرنویس : ندارد

Artstation – Creating Temple Walls Using Tillable Materials

In this three-part series, Tyler Smith breaks down his process for creating a stone temple architecture tillable texture. Consideration is given to shape design, materials and functional anatomy of architecture, and some different techniques using Zbrush to create forms and elements of detail. This course will cover the creation of the trim sheet asset from rough forms in Zbrush, through final implementation in Unreal Engine.

Part 1 of 3. In this three-part series, Tyler Smith breaks down his process for creating a stone temple architecture tillable texture. Consideration is given to shape design, materials and functional anatomy of architecture, and some different techniques using Zbrush to create forms and elements of detail. In this first part, Tyler gathers reference and begins to focus in on the design and sha…

Part 2 of 3. In this three-part series, Tyler Smith breaks down his process for creating a stone temple architecture tillable texture. Consideration is given to shape design, materials and functional anatomy of architecture, and some different techniques using Zbrush to create forms and elements of detail. In this second part, Tyler focuses on fine detail sculpting of the stone patterns and st…

Part 3 of 3. In this three-part series, Tyler Smith breaks down his process for creating a stone temple architecture tillable texture. Consideration is given to shape design, materials and functional anatomy of architecture, and some different techniques using Zbrush to create forms and elements of detail. In this third and final part, Tyler demonstrates painting in the color and roughness val…

حجم کل : 790 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا