artstationblenderphotoshopSpeedTreeSubstance DesignerUnreal Engineآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد پوشش گیاهی برای بازی از Daniel Peres

ArtStation - Creating Vegetation for Games by Daniel Peres

آموزش ایجاد پوشش گیاهی برای بازی از Daniel Peres

ایجاد پوشش گیاهی برای بازی از Daniel Peres

آموزش ایجاد پوشش گیاهی برای بازی از Daniel Peres : در این دوره از هنرمند Daniel Peres، در 4 ساعت فرآیند ساخت پوشش گیاهی برای بازی ها و ایجاد دارایی درخت در نرم افزار های Photoshop ،Blender،SpeedTree،Substance Designer و Unreal Engine 4 را یاد خواهید گرفت.

ایشان اصول و طرز فکر ساخت دارایی های گیاهی برای بازی ها و نحوه استفاده از ابزارهای موجود برای سرعت بخشیدن به ورک فلو را می آموزد و آنها را سریعتر،بهینه تر و بسیار تکرارپذیر تر خواهد کرد.

این دوره نه تنها ارزشهای هنری و اصول پشت آنها را بلکه نحوه مقابله در سطح فنی با استفاده از ابزارها،ایجاد LODها،بیلبورد ها و تنظیم دارایی نهایی در انجین را یاد میدهد.

این آموزش مزایای و معایب ابزارهای رویه ایی چون SpeedTree ؛مسدود سازی و اهمیت آن،استفاده از اسپید تری و سابستنس دیزاینر برای ایجاد مش و تکسچرها؛ایجاد مش های lowpoly ،ایجاد LOD عل،تنظیم همه در آنریل انجین برای تکرار در پروژه های آینده را پوشش میدهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • ساختار
  • مقدمه و ملاحظات
  • تحقیق و برنامه ریزی
  • مسدود سازی
  • Highpoly
  • تکسچرینگ
  • Lowpoly
  • تنظیمات و رندرینگ
  • ملاحظات ST9

گراویتی

عنوان دوره : ArtStation – Creating Vegetation for Games by Daniel Peres

سطح : متوسط

زمان کل دوره : –

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Daniel Peres

نرم افزار : Photoshop – Blender – SpeedTree –  Substance Designer – Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

ArtStation – Creating Vegetation for Games by Daniel Peres

In this tutorial I will take you in-depth into the whole process of creating vegetation for games, where we will learn how to tackle a tree asset from start to finish.

We will learn the fundamentals and mindset behind creating vegetation assets for games and how to leverage existing industry tools to speed up your workflows, making them faster, optimized and highly “iteratable”.

Not only will we learn the artistic values and fundamentals behind it, but also how to tackle it on a technical level by taking the most out of the tools, create LODs and billboards and setup the final asset in the engine.

حجم کل : 4.69 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا