artstationblenderMarmoset ToolbagSubstance PainterZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت دارایی های قهرمان برای بازی ها و فیلم های سینمایی

Artstation – FastTrack Tutorials – Creating Hero Assets for Games & Cinematics

آموزش ساخت دارایی های قهرمان برای بازی ها و فیلم های سینمایی

آموزش ساخت دارایی های قهرمان برای بازی ها و فیلم های سینمایی

 

آموزش ساخت دارایی های قهرمان برای بازی ها و فیلم های سینمایی : در این دوره از FastTrackTutorials و ScansMatter ، هنرمند Kobus Viljoen ، در بیش از 20 ساعت ، با نحوه ساخت دارایی ها برای بازی ها و سینماتیک بصورت حرفه ایی در برنامه های
BLENDER, SUBSTANCE, ZBRUSH و MARMOSET TOOLBAG آشنا خواهید شد.

این دوره از صفر تا صد نحوه ساخت دارایی بازی بسیار با کیفیت را با انجام مدلینگ،حجاری،یووی آنرپینگ،تکسچرینگ ،رندرینگ و موارد دیگر را یاد خواهد داد. این دوره فرآیند کامل از ابتدا تا انتهای ساخت دارایی های قهرمان را برای بازی ها پوشش می دهد این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

تری دینگا

عنوان دوره : Artstation – FastTrack Tutorials – Creating Hero Assets for Games & Cinematics

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 20 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 20

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Kobus Viljoen

نرم افزار : Blender – Substance Painter –  ZBrush – Marmoset Toolbag​

زیرنویس انگلیسی : دارد

Artstation – FastTrack Tutorials – Creating Hero Assets for Games & Cinematics

Creating Hero Assets for Games & Cinematics – In-Depth Tutorial Course

Learn how a professional prop artist works when creating assets for games & cinematics. In this course you will learn from start to finish how to create a high quality game asset including everything from Modeling, Sculpting, UV-Unwrapping, Texturing, Rendering and more.

BLENDER, SUBSTANCE, ZBRUSH AND MARMOSET TOOLBAG

This course will cover the complete process from start to finish on how to create hero assets for games. Some of the main topics we will cover are as followed

Proper project planning and creating a blockout of our asset.
Creating the low poly version.
Creating the base high poly version.
Sculpting any additional damages and details on our high poly.
Efficiently UV-Unwrapping and baking our model.
Creating our textures in multiple stages, Starting with height details, then base colors, then material definition and some final polish.
Rendering our asset in Marmoset Toolbag and creating final screenshots.
We will also cover a lot more information in-between these main topics.

The general takeaway of this course is that at the end, you will have the knowledge on how to create exactly what you see in the images, and you can apply this knowledge to almost any type of asset not just hero assets but also simple production assets.

حجم کل : 27.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.1 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا