artstationmayaphotoshopQuixel SuiteZBrushآموزشانیمیشنتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد شاخ و برگ درختان در Maya و Zbrush

ArtStation – Foliage Tree Creation in Maya and Zbrush Tutorial and Assets

آموزش ایجاد شاخ و برگ درختان در Maya و Zbrush

ایجاد شاخ و برگ درختان در Maya و Zbrush

 

آموزش ایجاد شاخ و برگ درختان در Maya و Zbrush : در این دوره از هنرمند Tyler Smith، با نحوه ایجاد شاخ و برگ درختان باد زده از صفر با استفاده از نرم افزارهای Zbrush, Maya and Photoshop/Quixel آشنا خواهید شد. این آموزش تکنیک های استفاده از افکت های رنگی در مایا برای ایجاد بیس مش ،حجاری سازی و ایجاد کارت درخت و بافت پوست در Zbrush را یاد میدهد. این دوره برای کاربران سطح متوسط که با منو و ورک فلو اولیه مایا،زیبراش،فتوشاپ و مارموست آشنا هستند،مناسب است.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • 90 دقیقه آموزش پوشش کل درخت از صفر در مایا،زیبراش و رندرینگ در مارموست
  • فایلهای Zbrush (4R8)
  • فایهای مایا با افکت رنگی
  • فایلهای تکسچر برای کارت های شاخه و چمن
  • فایلهای Quixel Photoshop برای نرمال مپ،rough و diffuse
  • فایل وب Marmoset و فایل صحنه

گراویتی

عنوان دوره : ArtStation – Foliage Tree Creation in Maya and Zbrush Tutorial and Assets

سطح : متوسط

زمان کل دوره : –

تعداد فایل های تصویری : 2

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : PSD – TGA

مربی دوره : Tyler Smith

نرم افزار : Zbrush – Maya – Photoshop – Quixel

زیرنویس انگلیسی : ندارد

ArtStation – Foliage Tree Creation in Maya and Zbrush Tutorial and Assets

A full run through of creating a wind blown tree from scratch using Zbrush, Maya and Photoshop/Quixel. Showcasing techniques for using paint effects in Maya for creating base meshes. Sculpting and creating tree cards and bark textures in Zbrush. Concluding with showing the workflow of transferring the Zbrush sculptures to a low res game engine friendly mesh for rendering in Marmoset.

Skill Level

Intermediate Level, you should be familiar with the basic menus and workflows with Zbrush, Maya, Photoshop, and Marmoset

Contents

– 90 minute walk through covering the entire tree creation from scratch in Maya and Zbrush to final low res mesh render in Marmoset.

– 1080 Resolution

– Low res game ready Tree Mesh

-Zbrush (4R8) files

-Maya files with paint effects and tree card assembly

-Texture files For branch and grass cards

-Quixel Photoshop files for diffuse, rough, and normal map for bark tilling texture

-Marmoset web file and scene file (Marmoset Toolbag 3)

حجم کل : 1.4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.75 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا