بیت گراف
Artstationتکسچرتکسچر و متریالشرکت سازنده تکسچر

عیوب و نواقص برای تکسچر و Look Dev با Zak Boxall

artstation - Imperfections for Texture and Look Dev By Zak Boxall

عیوب و نواقص برای تکسچر و Look Dev با Zak Boxall

عیوب و نواقص برای تکسچر

 

عیوب و نواقص برای تکسچر و Look Dev با Zak Boxall : Zak Boxall در چند سال گذشته بیشتر بصورت رویه ایی کار میکرد اما مشکلی که بوده اینه که سعی کند نواقص و عیوب را بصورت طبیعی تر و واقعی تر نشان بدهد. وی تجربه خود را در تکسچر سازی و lookdev به ار میبرد تا نقایص ظریفی بسازد که در دنیای واقعی دیده میشود. این پک شامل 50 اکسن در مقیاس خاکستری که با دست ایجاد شده ، می باشد. این مجموعه توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین تکسچر :

  • ایجاد لکه روی سطوح برای شکستن انعکاس چشم
  • ایجاد گرد و غبار میکرو روی سطوح
  • عیوب طبیعی ارگانیک در رنگ
  • خراش هایی برای شیدر های reveal مانند خراشیدن رنگ
  • خراش های میکرو در سطح،bump و displacement
  • تنوع انبهوی از گرانج با فرکانس بالا و پایین برای افزودن جزییات به specular و سطح،bump و displacement
گراویتی

عنوان : artstation – Imperfections for Texture and Look Dev By Zak Boxall

فرمت : –

کاتالوگ : ندارد

موضوع : تکسچر

شرکت سازنده : artstation

artstation – Imperfections for Texture and Look Dev By Zak Boxall

These textures are compatible with any renderer or software package. As a bonus I’ve just uploaded v1 of my slowly growing collection of Mari Gizmos.

Nowadays we are getting closer and closer to our models, which is creating the need to have a much higher level of fidelity on our surfaces. Over the past few years I’ve been working more procedurally and layering up my textures.

But the problem that I’ve always had is trying to make those imperfections feel natural and realistic. The real world is full of random nuances that are so hard to recreate in CG. I’ve used textures generated from images I found online, and tried to recreate masks of what, failing that I’ve resorted using Designer to make what I need from scratch procedurally. However the problem is, it’s so difficult to separate what you need from images, and procedurally generated grunges don’t have the fidelity nor naturalistic nuances that I’m always looking for. So I decided to make my own texture pack by hand.

Using my experience in texturing and lookdev, I’ve made these textures to try to accomplish the subtle imperfections that you see in the real world.Included in this pack are 50 hand created greyscale scans. They are crisp and sharp, with a mid point of 0, which makes it really easy to overlay or mix into your material stack or shader network. The beauty about using these overlays is they can be as heavy or as subtle as you need them to be. None of the maps are clipped to ensure a nice falloff, and can be graded to do whatever you need from them. I did a load of super quick examples to show you how these maps can be used to create lots of different looks.

حجم کل : 4.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.4 ( 1 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا