آموزش ورک فلوی مدلینگ محیط و تصویر سازی سه بعدی
Artstation Masterclasses - 3D Illustration and Environment Modeling Workflows
ورک فلوی مدلینگ محیط
در این دوره آموزشی ورک فلوی مدلینگ محیط از Artstation Masterclasses ، مربی دوره Toni Bratincevic ، تکنیک ها و ورک فلویش را برای ساخت یک محیط سه بعدی و تصویرسازی ارائه می کند. هدف این بود که تمامی فرایند را از ایده ابتدایی تا محصول نهایی شرح بدهیم. ایشان چگونگی سازماندهی صحنه های محیط برای مدیریت ساده تر و رندرینگ کارآمد تر نشان می دهد. پس از آن نحوه ساخت متریال ها و ایجاد کتابخانه متریال را نمایش می دهد.
با استفاده از قدرت مدلینگ و اسکترینگ ، ایشان به ایجاد برخی از عناصر محیطی با ورک فلوی non-destructive با استفاده از پلاگین های RailClone و Forest Pack در تری دی مکس می پردازد. رندرهای نهایی در برنامه کامپوزیشن Fusion تصحیح رنگ خواهد شد. با استفاده از این دوره قادر خواهید بود که کل فرآیند ایجاد محیط های سهبعدی را درک کنید و احتمالا برخی از تکنیکها را در جریان کار خود ادغام کنید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
گالری این مجموعه آموزشی :
عنوان دوره : Artstation Masterclasses – 3D Illustration and Environment Modeling Workflows
سطح : متوسط
زمان کل دوره : – ساعت
تعداد فایل های تصویری : 13
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Toni Bratincevic
نرم افزار : Vray – 3ds Max – ZBrush – World Machine – Redshift – Fusion – RailClone – Forest Pack
زیرنویس : ندارد
Artstation Masterclasses – 3D Illustration and Environment Modeling Workflows
Toni Bratincevic is a senior environment modeler at Blizzard Entertainment working with the animation team on the latest Blizzard cinematics. He is a self-taught artist whose passion for 3D art was kindled when he was exposed to 3D generated art pieces and movies such as Terminator 2 and Jurassic Park in the 90s. Never having the opportunity to study art and animation, he first explored 3D art as a hobby while obtaining a degree in IT.
Toni began his career almost 15 years ago, working as a 3D generalist for a company in Croatia which produced commercials and documentaries. A couple of years later, he moved to the United States, where his work revolved around pre-rendered game cinematics, first at Blur Studio and then with the Blizzard cinematics team. He found working on cinematics to be the perfect balance; it gave him the opportunity to work in video games while being able to create VFX quality art.
حجم کل : 4.1 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)