3D CoatArtStation MasterclassesModophotoshopآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهشیدینگطراحی محیطمت پینتینگمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

طراحی و تصویر سازی محیط در Modo,3D Coat,Photoshop

Artstation Masterclasses - Environmental Design and Illustration

طراحی و تصویر سازی محیط در modo,3d coat,photoshop

طراحی و تصویر سازی محیط

 

در این دوره آموزشی طراحی و تصویر سازی محیط از Artstation Masterclasses ، مربی دوره ARON LIMONICK، اهمیت حیاتی فرآیند طراحی کامل را نشان خواهد داد. از ایده سنتی اسکچینگ و اکتشاف، دانش آموزان یاد خواهند گرفت که چطور شخصیت و یک حس عمیق و تاریخی را به طراحی های خود بیاورند.

سپس با استفاده از 3D Coat و Modo، ایده‌های اولیه را به فضای سه‌بعدی منتقل خواهند شد که در آن بسیاری از اصلاحات را می توان به راحتی انجام داد و پایه یک فرآیند رندرینگ کامل ساخته شود. در نهایت با استفاده از فتوشاپ، رندرینگ سه بعدی را به تصویر نهایی تبدیل میکند جوری که کارکتر و مفهوم اسکچ اولیه حفظ شود. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Artstation Masterclasses – Environmental Design and Illustration

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.40 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 11

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : ARON LIMONICK

نرم افزار : modo, 3d coat, photoshop

زیرنویس : ندارد

Artstation Masterclasses – Environmental Design and Illustration

Aaron Limonick has worked in the entertainment industry since 2004. Born and raised in Los Angeles, he studied illustration at Art Center College of Design and began gravitating towards the collaborative effort that entertainment lends itself to. Through a fellow artist, he got his first job working for Activision at Neversoft Entertainment. After working on several games at Neversoft, including developing the original ip, “ GUN”, he moved to San Diego and worked at High Moon Studios for over 4 years. Here, he worked on pitch artwork for multiple Vivendi Universal projects, as well as developing the 1980’s-based reboot, “Transformers: War for Cybertron” under Activision.

Having worked on feature films, feature animation, television, theme park design, fashion, advertising, and VR, Aaron has used his illustration and design skill-set in many diverse creative environments. Over the years he has worked for studios such as LEGO, Disney, Rhythm and Hues, Method Studios, Paramount, 20th Century Fox, Blur, and Mirada.

In 2011 Aaron joined Sony at Naughty Dog Inc. and was a Lead Concept Artist on Uncharted: The Lost Legacy, 2017, and now is in development on The Last of Us: Part II.

حجم کل : 3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا