artstationHeadus UV LayoutSubstance PainterZBrushآموزشحجاریرندرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت جمجمه مکانیکی در ZBrush

Artstation – Mechanical Skull – Michael Pavlovich

آموزش ساخت جمجمه مکانیکی در ZBrush

آموزش ساخت جمجمه مکانیکی در ZBrush

 

در این آموزش ساخت جمجمه مکانیکی در ZBrush از هنرمند Michael Pavlovich، نحوه ساخت یک جمجمه مکانیکی را از تصاویر رفرنس تا رزولیشن بالا برای بازی تا بیکینگ و رندرینگ را در 113 ویدیو و در 11 ساعت یاد خواهید گرفت. از رفرنس های دو بعدی برای ساخت جمجمه گوریل در زیبراش کمک می گیریم و از تکنیک های مختلف از حجاری تا مدلینگ SubD ،بولین ها، آلفاها و … استفاده می کنیم.

در ادامه انواع تکنیک های همپوشانی را با مایا،زیبراش و HeadUs را پوشش می دهیم. در مورد بهترین روش های درز های یووی و ورتکس ها ،balancing fidelity با بهینه سازی و در نهایت بیک مپ های مش در Marmoset Toolbag صحبت می کنیم.

سپس در Substance Painter، به بیک و یووی ، نمونه گیری از متریال ،SSS،انتشار،افکت های پست و در نهایت ایجاد تصویر نهایی با رندر IRAY می پردازیم. در مورد تنظیمات اکسپورت سفارشی Painter، اکسپورت برای گزینه های رندر Marmoset و در نهایت اکسپورت به SketchFab و اشتراک گذاری آن صحبت خواهیم کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Artstation – Mechanical Skull – Michael Pavlovich

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 11 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 113

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Michael Pavlovich

نرم افزار : ZBrush, Substance Painter, Maya, Marmoset Toolbag, HeadUs

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Artstation – Mechanical Skull – Michael Pavlovich

In this series we go over how to create a mechanical skull, from reference images to high res to game res to baking and rendering! 113 videos, nearly 11 hours of content!

We start by using 2D reference to help us make a gorilla skull in ZBrush, turn that into a mechanical version using a variety of techniques, from sculpting to SubD modeling, booleans, alphas, and more! From there we create a “game res” showing a variety of overlapping techniques using ZBrush, Maya, and HeadUs (although most techniques are transferable to your 3D package of choice). While doing this we discuss best practices for UV seams and vertex costs, balancing fidelity with optimization, and finally end up in Marmoset Toolbag to discuss baking mesh maps.

From there we head into Substance Painter, where we show off the built-in UV and baking capabilities there, discuss a number of Painter basics, material instances, SSS, Emissive, post effects, and finally creating our final image using the built-in IRAY renderer. Next, we’ll discuss setting up custom exports in Painter, create one to export our files out of Painter, then import everything into Marmoset for another rendering option. Finally, we’ll export out of Painter straight into SketchFab, and set up our sharable 3D file there!

This is a really fun series to get in there and have some fun creating in ZBrush, and brush up on some basics to get it optimized for a real time engine!

حجم کل : 6.9 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.3 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا