artstationMarmoset ToolbagSubstance Painterآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش مدل و تکسچر یک دارایی بازی بصورت ریل تایم

ArtStation – Model and Texture A Game Asset – Full Process

آموزش مدل و تکسچر یک دارایی بازی بصورت ریل تایم

مدل و تکسچر یک دارایی بازی بصورت ریل تایم

 

آموزش مدل و تکسچر یک دارایی بازی بصورت ریل تایم : در این دوره از هنرمند Armored Colony، با نحوه ساخت و تکسچرینگ یک دارایی بازی بصورت ریل تایم آشنا خواهید شد. ابتدا یک مدل Sub-D با رزولیشن بالا ایجاد کرده ،آن را به یک مش بازی بهینه سازی شده تبدیل و به ایجاد یووی میپردازیم، سپس با سابستنس پینتر تکسچر میسازیم و آن را بصورت ریل تایم در Marmoset Toolbag رندر میکنیم.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • استفاده از مدلینگ SubD برای ایجاد مدل
  • تبدیل مدل High Poly به مش آماده بازی
  • یووی مپینگ و استفاده از فضای یووی
  • بیک نرمال مپ ها با سابستنس پینتر
  • افزودن تکسچرها و Decals با Substance Painter
  • استفاده از Marmoset Toolbag برای رندر باکس علمی تخیلی در ریل تایم
  • ساخت انیمیشن Holographic در Toolbag

گراویتی

عنوان دوره : ArtStation – Model and Texture A Game Asset – Full Process

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 10 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 16

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Armored Colony

نرم افزار : Marmoset Toolbag – Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : ندارد

ArtStation – Model and Texture A Game Asset – Full Process

Hey Tutorial heads, this time we are making a game-asset (an optimized mesh rendered in real-time).

We will start from scratch and create a high resolution Sub-D model first. Afterwards we will transform it into an optimized game mesh and create some UVs. Then I will show you how to create amazing textures with Substance Painter and render our crate in real-time using Marmoset Toolbag.

We even make a little holographic animation at the end to make our asset more interesting.

Using SubD modeling to create the High Resolution model.
Converting out High Poly model into a Game-ready mesh.
UV Mapping and getting the most out of our UV space.
Baking Normal Maps with Substance Painter.
Adding Textures and Decals with Substance Painter
Using Marmoset Toolbag to Render out Sci-Fi Crate in realtime.
Making a Holographic Animation inside of Toolbag.

[ABOUT THIS PRODUCT]

Duration: over 10 hours of video recordings.
Speed: The entire tutorial runs at normal speed. No time-lapses or accelerated video.
Audio Commentary: Real-time commentary for everything (English).
Software used: Maya (Modeling), Substance Painter (Baking and Texturing), Marmoset Toolbag (Real-time Rendering).
Additional Assets: Final Marmoset Toolbag scene including the Crate and all necessary textures.

حجم کل : 4.4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.05 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا