دانلود پروژه Activation Graph System v1.44 برای یونیتی
Asset Store - Activation Graph System
Activation Graph System برای یونیتی
پروژه Activation Graph System برای یونیتی : این پروژه در سیستم نمودار فعال سازی می توانید یک سیستم گره ایجاد کنید که شامل سیستم ماموریت ، سیستم تحقیق ، سیستم ساخت و موارد دیگر است ، آخرین نسخه این پروژه رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، این سیستم نمودار هیچ کدی در پس زمینه تولید نمی کند ، بلکه GameObjects را با یک اسکریپت گره خاص ، که می تواند پیکربندی شود نمونه سازی می کند ، با سافت ساز همراه باشید .
ویژگ های این پروژه :
- تقریباً همه گره ها GameObject ثابت هستند و اسکریپت روی آن قرار دارد
- مستندات API موجود است
- ویرایشگر گره برای ماموریت ها ، درختان فناوری ، ساختن درختان ، درختان مهارت و موارد دیگر
- اشکال زدایی زیل تایم
- گفتگوی UGUI برای صحنه ماموریت ، صحنه درخت فناوری ، ساخت صحنه
- مروری خوب از طریق ویرایشگر گره
- تغییرات سریع و ساده را ایجاد می کند
- TimerManager عمومی
- و..
عنوان : Asset Store – Activation Graph System
فرمت : unitypackage
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه یونیتی
شرکت سازنده : Unity Asset
Asset Store – Activation Graph System
In the Activation Graph System you can build up a node system for e.g. mission system, research system, build system, crafting system and much more. It can serve also as a time line editor. All these different kind of nodes in the graphs can be connected with each other, e.g. you can connect a mission task with a research task. I developed this graph system for my mission flow, but it is so powerful, that I already use it for my tech tree and build tree. The Activation Graph System does not generate any code in the background, it instantiates GameObjects with a specific node script, that can be configured.
Open the Activation Graph System, create some tasks and conditions, connect them. Roughly, thats all.
Attention: If you update your version 1.2, then you will lost all the item values on the user conditions and containers. However, such changes shouldn’t be happen in the future releases.
Features:
– No code generation! Nearly all the nodes are static GameObject’s with a script on it. You can also edit the scripts in the inspector.
– Commented code. Documentation and API documentation is available.
– Node editor for missions, tech trees, build trees, skill trees and much more.
– Runtime debuging. The node editor switches in debug mode.
– UGUI dialog for the mission scene, tech tree scene, crafting scene, build tree scene.
– Provides a good overview through the node editor.
– Provides fast and simple changes.
– Very very low performance needed, nearly nothing.
– Undo/Redo supported.
– Typewriter for UGUI.
– Probability for timer node and weighted probability for operator node (for outgoing edges)
– Generic TimerManager added.
حجم کل : 14 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید