دانلود پروژه Bakery v1.71 برای یونیتی
Asset Store - Bakery - GPU Lightmapper
پروژه Bakery برای یونیتی
پروژه Bakery برای یونیتی : این پروژه برای نورپدازی بدون دردسر و سریع که برای نورپردازی محیط های سنگین به وسیله GPU ساخته شده است ، آخرین نسخه این پروژه رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، این پروژه از کارت های گرافیک RTX پشتیبانی می کند که یک نقطه عطف در سرعت رندرینگ است، با سافت ساز همراه باشید .
ویژگی های این پروژه :
- از GPU برای ردیابی اشعه استفاده می کند
- می توانید از سخت افزار RTX استفاده کند
- از NVidia AI Denoiser برای حذف نویز استفاده می کند
- روشنایی جهانی (از شیدرهای سفارشی پشتیبانی می کند)
- دارای امکان نورپردازی آسمان (HDRI یا رنگ)
- پشتیبانی از نور های IES
- پشتیبانی از albedo ، emissive و کدورت
- به سادگی می توانید شیدر ایجاد کنید
- پشتیبانی از Renderers مش ، پوست Skinned و Terrains
- پشتیبانی از LOD
- پشتیبانی از prefabs
- و..
عنوان : Asset Store – Bakery – GPU Lightmapper
فرمت : unitypackage
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه یونیتی
شرکت سازنده : Unity Asset
Asset Store – Bakery – GPU Lightmapper
Bakery is a high-end, production-ready, hassle-free GPU lightmapper, designed as an alternative to Enlighten and Progressive.
NOTE: Requires modern Nvidia GPU (6xx or newer) and 64-bit Windows (7 or higher).
Doesn’t support AMD cards for baking.
Doesn’t support Macs.
Tested on everything from Unity 5.6 to 2019.3.4.
Resulting lightmaps are compatible with all platforms.
Manual – make sure you read FAQ
Forum thread
Features:
– Physically correct baked lighting. All results were compared against Mitsuba offline renderer.
– Performance: uses GPU for ray-tracing.
– Can take advantage of (but not requires) RTX hardware.
– Uses NVidia AI Denoiser to remove noise, powered by deep learning.
– Fixes common baking artifacts, such as lighting leaks and UV seams.
– Global Illumination (supports custom shaders).
– Sky lighting (HDRI or color).
– Emissive textured meshes.
– IES Lights.
– Directional, point, spot light sources.
– Materials: supports albedo, emissive, opacity.
– Can produce both complete and indirect lightmaps, or even mix both per-light.
– Can produce shadowmasks.
– Supports directional baking (bump/specular) with 4 modes: dominant direction (compatible with most shaders), Radiosity Normal Mapping, per-pixel spherical harmonics, as well as simply baking normal maps to diffuse.
– Selective render is supported.
– Light probes.
– Automatic atlas packing.
– Supports Mesh Renderers, Skinned Meshes and Terrains.
– Supports LODs.
– Supports baked prefabs.
– Real-time ray traced preview can be additionally installed.
حجم کل : 428 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید