دانلود پروژه Foliage Renderer v1.2 برای یونیتی
Asset Store – Foliage Renderer
پروژه Foliage Renderer برای یونیتی
پروژه Foliage Renderer برای یونیتی : این پروژه یک رندرر جایگزین برای رندر Unity Terrain Tree و Details است که از رندر Instance Indirect برای رندر سریعتر استفاده میکند ، Foliage Renderer رندر Unity Terrain’s Tree و Detail را با یک مسیر رندر سریعتر و غیر مستقیم جایگزین می کند ، این پروژه رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز آماده کردهایم ، با سافت ساز همراه باشید.
عنوان : Asset Store – Foliage Renderer
فرمت : unitypackage
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه یونیتی
شرکت سازنده : Unity Asset
Asset Store – Foliage Renderer
The Foliage Render is a replacement renderer for Unity Terrain Tree’s and Details rendering, using Instance Indirect rendering for faster rendering.
Features:
– GPU based rendering, freeing up significant CPU time
– Cell based Streaming and Culling of terrain details
– GPU based Frustum Culling
– GPU based HI-Z Occlusion Culling in BiRP, HDRP & URP
– Supports up to 4 LODs per object with LOD Crossfade Support
– Supports LODs on Unity Terrain Details
– Support for Single Pass Stereo Rendering
– Ability to pass Height, Normal, and Albedo of terrain, as well as user defined per-terrain data to vegetation shaders.
– Custom shaders and shader code to allow conforming objects to the terrain
– Custom shaders and shader code to allow tinting objects with the terrain’s albedo
– Can overload visible distance and shadow distance per object
– Can overload max LOD usage for faster shadow rendering
– Compressed data structures for faster processing and reduced memory usage
– Works with The Vegetation Engine shaders
– Includes it’s own shader and stackables for Better Shaders, which supports albedo tint, conforming to the terrain, wind animation, and instancing support.
– Shader graph node for adding indirect instancing support to existing shaders
– Shader patcher to modify external 3rd party shaders
– One menu item selection to convert existing terrains to Foliage Renderer
– All source code included
Technical details
Requires Compute Shaders, Unity’s Mathamatics, Burst, Jobs, and Collections packages. Requires modifications to existing shaders, and shaders must use dithered alpha or clipmaps instead of regular alpha.
حجم کل : 76 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید