Unity Assetپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژهیونیتی

دانلود پروژه Magic Light Probes v1.93 برای یونیتی

Asset Store - Magic Light Probes

دانلود پروژه Magic Light Probes برای یونیتی

Magic Light Probes برای یونیتی

 

پروژه Magic Light Probes برای یونیتی : این پروژه یک extension ویرایشگر است که برای کمک تنظیم سریع کاوشگرهای نور در حالت اتوماتیک و با حداکثر سرعت ممکن طراحی شده است ، آخرین نسخه این پروژه رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، هدف اصلی این ابزار نصب خودکار کاوشگرها دقیقاً در مکان مورد نیاز است ، مرزهای سایه ، تغییر شدید در رنگ تکسچر ها ، انتقال از مناطق با نور مناسب به نور کم ، تاقچه ها ، نزول شدید ، هندسه دو طرفه و.. رو شامل می شود ، با سافت ساز همراه باشید .

ویژگی های این پکیج :

  • ترکیب مش برای نتایج دقیق تر در محل قرارگیری
  • انتخاب گردش کار
  • ویرایش سریع پارامترهای حجم پس از محاسبه
  • پشتیبانی از منبع نور HDRP
  • ادغام GPU Lightmapper
  • بهینه سازی پروب پس از ترکیب حجم
  • جستجوی دقیق گوشه ها و تقاطع های هندسه
  • و..
گراویتی

عنوان : Asset Store – Magic Light Probes

فرمت : unitypackage

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه یونیتی

شرکت سازنده : Unity Asset

Asset Store – Magic Light Probes

Unity light probes are an important part of every scene. It provide the transmission of direct, indirect and reflected light from light sources in mixed and baked modes to dynamic objects. The accuracy of lighting dynamic objects on the scene largely depends on how correctly the light probes are placed.

Magic Light Probes is an editor extension that is designed to help you arrange your light probes in the automatic mode as quickly and correctly as possible.

The main goal of the tool is to automatically install the probes exactly where they are needed – shadows borders, sharp changes in the color of textures, transitions from well-lit areas to dimly lit, corners and intersections of geometry, edges of geometry, ledges, breaks, sharp descents, two-sided geometry (to prevent leaks through walls, floors and ceilings). In addition, the modes of uniform filling of the entire volume and vertical duplication for particularly difficult cases are supported.

This tool can guarantee that:
– No probes will be located inside the geometry, no matter how complex it is, convex or concave. This is very important, because even in the simplest case of manually arranging probes by simple duplication, you will inevitably encounter probes within the geometry.
– With high accuracy, light probes will be installed at corners and intersections of the geometry. In corners, as a rule, the light intensity is lower, therefore, in order to properly illuminate a dynamic object when approaching such places, it is necessary to install probes there.
– Depending on the settings, the system will try to place the probes in the most contrasting places (errors are not excluded) It is guaranteed to be pretty fast in most cases.In addition to email and the forum, the Discord channel is available to you, where you can receive answers to any questions in real time.

Features:
– Combining meshes for more accurate placement results
– Automatically check for updates
– Workflow selection
Simple (quick and easy); Advanced (slower and more accurate)
– Quick editing of volume parameters after calculation:
* Equivalent Volume Filling (GPU)
* Unlit Volume Filling (GPU)
* Color Threshold
– The light sources in the “Lights” tab of the manager sorted by type and mode
– Ability to quickly edit in real-time some parameters of the calculated volume
– The calculation can now be performed even if the editor window is out of focus
– HDRP light source support
– Installing probes in manual mode (option “Set Custom Probes” in “MLP Combined Volume” component) – Automatic division of large volumes into smaller ones
– Removing probes with equivalent color neighbors
– Automatic installation of probes at the edges of the geometry
– Bakery GPU Lightmapper integration (support all light types)
– Probes optimization after volume combination
– Culling geometry collisions
– Accurate search for corners and geometry intersections
– Multithreading
– Support terrain
– The ability to divide the scene into separate volumes
– Works “out of the box” with a minimum basic settings
– Automatic search for all static objects and adding colliders to them at the time of calculation
– Ability to put the main folder in any project directory
– Debug volume calculation steps

حجم کل : 84 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا