دانلود پروژه MCS Caves & Overhangs v1.31 برای یونیتی
Asset Store - MCS Caves & Overhangs
پروژه MCS Caves & Overhangs برای یونیتی
پروژه MCS Caves & Overhangs برای یونیتی : این پروژه بهترین عملکرد ممکن را با استفاده از ساده ترین راه برای به دست آوردن غارها و برآمدگی های شگفت انگیز در هر راه حل زمینی ارائه میدهد ، این پروژه سادهترین راه برای ایجاد غارها و برآمدگیه است که مدلهای سنگ خود را در ویرایشگر یونیتی قرار دهید ، با سافت ساز همراه باشید.
ویژگی های این پکیج :
- سازگار با هر بسته دارایی سنگ
- بسیار سریعتر از GPU Instancing
- 3 برابر سریعتر برای رندر
- 3 برابر کمتر برای طراحی گرافیکی
- 3 برابر کاهش فضای تکسچر نور مورد نیاز
- از lightmapping پشتیبانی می کند
- و..
عنوان : Asset Store – MCS Caves & Overhangs
فرمت : unitypackage
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه یونیتی
شرکت سازنده : Unity Asset
Asset Store – MCS Caves & Overhangs
This extension REQUIRES Mesh Combine Studio 2
* Supports Unity 2017.x, 2018.x, 2019.x, 2020.x and 2021.x .
* Supports all platforms (PC, Mac, Linux, Android, IOS, WebGL, VR, etc).
* Supports Standard Rendering, URP and HDRP.
* Supports all mesh formats that Unity supports (.fbx, .obj, .dea, 3ds, .skp, etc).
This extension gives the best performance possible by using the easiest way to get amazing looking Caves and Overhangs on any terrain solution.
The easiest way to create caves and overhangs (and best looking) is by stacking your rock models inside the Unity Editor. The issues:
1). It’s bad for performance because there’s a lot of rock geometry (triangles) that overlaps with other rocks or are below the terrain. So many triangles are drawn that are never visible and this also results in overdraw on the GPU which reduces performance.
2). It’s bad for lightmapping. Lightmapping gives the best looking results especially on caves but a lot of lightmap texture space (increase in memory needed) is wasted with the never visible rock triangles.
This MCS extension solves those issues in a few clicks and removes all rock triangles that are never visible. What we measured is that it removes ~60-75% of the rock triangles in the arenas for our game D.R.O.N.E.
It beats performance of GPU Instancing, as with grid cell based combining and only 1/3 of the original triangles to draw it’s obvious whose the winner.
Features:
* Compatible with any rocks asset pack.
* Compatible with Unity terrain, any Voxel terrain and terrain mesh solution.
* Reduces draw calls by using MCS cell-based combining.
* Much faster than GPU Instancing.
* Geometry reduction of ~60-80%.
* ~3x faster to render.
* ~3x less over draw on the GPU.
* ~3x cheaper shadows.
* ~3x reduced lightmap texture space needed (when using lightmapping).
* ~3x reduced memory needed compared to Static Batching or Classic Combining.
* Cheaper colliders (physics).
* Supports lightmapping.
* Supports LODs.
Please keep in mind this is an optimization extension for Mesh Combine Studio and not an Art Asset. There’s only one rock model included for the example Scene. The cool thing is that you can use any of your rock Assets, with the condition that the rock models are closed meshes.
حجم کل : 27 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید