بیت گراف
Unity Assetپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژهیونیتی

دانلود پروژه MK Glow v4.3.5 برای یونیتی

Asset Store - MK Glow

دانلود پروژه MK Glow برای یونیتی

MK Glow برای یونیتی

 

پروژه MK Glow برای یونیتی : این پروژه یک افت پست پروسسینگ با ویژگی های هنری غنی از ویژگی های فوق العاده سریع و فوق العاده سریع است که پراکندگی سطح روشنایی را شبیه سازی می کند ، آخرین نسخه این پروژه رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، این پروژه شامل برخی لوازم اضافی بسیار قابل تنظیم مانند سطح لنز ، شعله ور شدن لنز و تابش خیره کننده در دسترس است ، با سافت ساز همراه باشید .

ویژگی های این پروژه :

  • پراکندگی قابل برنامه ریزی
  • آستانه مبتنی بر گاما
  • شدت مبتنی بر گاما
  • اندازه تاری قابل تنظیم است
  • بسیار قابل تنظیم (پراکندگی ، شمارش ، جهت گیری ، جبران)
  • رندر مبتنی بر بافر فوق العاده سریع
  • سازگار با موبایل ، از نظر کیفیت و عملکرد با معامله ای معقول انجام می شود
  • جلوه خاکی لنزهای دوربین
  • و..
گراویتی

عنوان : Asset Store – MK Glow

فرمت : unitypackage

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه یونیتی

شرکت سازنده : Unity Asset

Asset Store – MK Glow

MK Glow (Ultimate) is an artist-friendly, feature-rich and super fast performing post-processing effect, which simulates bright surface scattering of light. In addition to the bloom, some highly customizable extras, like lens surface, lens flare and glare are available. This shader is compatible with the Legacy, Lightweight, Universal and High Definition Render Pipelines .

⤴️NEW! : URP Support
⤴️NEW! : Antiflicker Filter improvements
⤴️NEW! : HDRP Support
⤴️NEW! : Lens Flare Presets
⤴️NEW! : Natural Workflow
⤴️NEW! : Fast Mobile Rendering
⤴️NEW! : Glare Presets

Demo: Web GL – Windows Zip (HQ) – Android
Follow development: Trello

MK Glow is based on advanced AAA rendering techniques to provide a substantial visual quality, incredible flexibility and fast rendering – all combined in an easy to use adaptive workflow . Furthermore, it utilizes all gpu capacities including MRT, Geometry Shaders and Direct Compute . The effect automatically scales the settings, based on the active graphics API down to Shader Model 2, which allows the rendering to be used on nearly every device out there. The package also includes advanced built-in shaders, to bring the effect to screen & world spaced UI’s and Sprites. Additionally it features a resolution independent scattering, which makes your scenes appear the same on different resolutions.

Do you have some cool stuff to show?
I would love to see your results (high resolution screenshots / videos) using the shader. Just drop me a message.

Questions, bug reports, feature requests, feedback:
Feel free to get in touch via support@michaelkremmel.de.

⚡ Features ⚡
Two intuitive workflows:
Threshold: Make things glow based on the pixels brightness & threshold & emission
Natural: No color cuttoff, no thresholding, just like real life, a very realistic behavior, just raise the emission

Bloom:
– Customizable scattering
– High Precision at a reasonable performance
– Gamma based thresholding
– Automatic scattering size scaling on different resolutions
– Gamma based intensity

Lens Surface:
– Dirt effect for camera lens
– Dirt intensity
– Diffraction effect for camera lens
– Diffraction intensity
– Feature undepend blending to always get the best result

Lens Flare (Shader Model 3+) :
– Customizable scattering
– Realistic procedural generated lens flare
– Gamma based thresholding
– Gamma based intensity
– Adjustable blur size
– Chromatic Aberration
– Ghost (fade, count, dispersal, intensity in gamma space)
– Halo (fade, size, intensity in gamma space)
– Texture based color ramp

Glare (Shader Model 4+) :
– Highly customizable (scattering, count, orientation, offset)
– Individual shape
– Up to 4 light streaks while holding a reasonable performance
– Smooth fading between glare and bloom
– Gamma based thresholding
– Gamma based intensity
– Easy to use presets

Pipeline:
– resolution independent scattering scale
– Support for Legacy and Scriptable Render Pipelines
– Portable to custom Scriptable Render Pipelines
– Super-fast, command buffer based rendering
– Built-in quality settings
– Luma based color scaling (based on relative luminance, which follows the photometric definition of luminance)
– Direct Compute & Geometry Shader & MRT based rendering
– Volume blending using Post-processing Stack v2
– Anamorphic ratio scaling
– Temporal stable anti-flicker filtering
– XR compatible: Multi Pass, Single Pass Stereo and Single Pass Stereo instanced
– Render Priority Option: Tell the pipeline to focus on quality or performance
– Mobile compatible, performing at a reasonable tradoff in terms of quality and performance

Editor:
– Debug views for every single rendering step
– Unified editor
– Artist friendly, fast and easy to set up

Other:
– Complete access to the source code – Advanced built-in shaders for UI and sprite
– Constant development which you can follow (Trello)
– Regular updates
– Fast support (i’ll do my best!)
– 2D and 3D compatible
– A happy & thankful developer!

حجم کل : 35 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا