Unity Assetپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژهیونیتی

دانلود پروژه MK Toon v3.0.4 برای یونیتی

Asset Store - MK Toon - Stylized Shader

دانلود پروژه MK Toon برای یونیتی

MK Toon برای یونیتی

 

پروژه MK Toon برای یونیتی : این پروژه یک شیدر سبک دار دوستدار هنرمند و دارای ویژگی های خاص است که به شما کمک می کند تصاویری کاملاً غیر فوتورئالیستی سفارشی ایجاد کنید ،  آخرین نسخه این پروژه رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، سایه بان یک ورودی فیزیکی را دنبال می کند تا یک خروجی محلی ضد الگویی و تلطیف ایجاد کند. این شیدر با Builtin ، Lightweight و Universal Render سازگار است و شامل تغییرات استاندارد و ذره ذره است ، با سافت ساز همراه باشید .

ویژگی های این پکیج :

  • خصوصیات فیزیکی
  • حالت های Builtin ، Cel ، Banded و Ramp برای سفارشی سازی کامل روشنایی در دسترس هستند
  • برای سبک پردازی حتی بیشتر سه حالت هنری در دسترس است
  • ایزوتروپیک و ناهمسانگرد امکان پذیر است
  • انسداد دو طرفه برای کنترل انسداد نور مستقیم و غیرمستقیم
  • با تعامل بین رنگ های خاص بر اساس شرایط نوری ، مناطق روشن و تاریک جسم خود را کاملاً کنترل کنید
  • در صورت تنظیم نشدن مپ albedo ، از رنگهای vertex بصورت خودکار استفاده می شود
  • و..
گراویتی

عنوان : Asset Store – MK Toon

فرمت : unitypackage

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه یونیتی

شرکت سازنده : Unity Asset

Asset Store – MK Toon

MK Toon is an artist-friendly and feature-rich stylized shader, which is able to achieve very customized non-photorealistic visuals. The shader follows a physically based input to create a local antialiased & stylized output. This shader is compatible with the Builtin, Lightweight, and Universal Render Pipelines. The package includes standard and particles shader variations.

Features

Physically based properties: Artists are able to maintain their physically based metallic, specular or roughness workflow. Physically based input => Stylized output.
Lighting Styles: Builtin, Cel, Banded and Ramp modes are available to completely customize the lighting.
Artistic: To style lighting even further there are three artistic modes available: Drawn, Sketch and Hatching. Every of them can be projected onto the object in tangent space or a screen space.
Normal Mapping: Seamlessly integrated normal mapping into the stylized lighting.
Parallax Mapping: Approximated parallax mapping can be used to enhance the normal mapping.
Specular: Isotropic and anisotropic specular are possible.
Diffuse: Lambert (default), Oren Nayar(takes the roughness of the surface and the view angle into account.) and Minnaert ( Lighting adds some darkening limbs based on the view angle. Good for things like fabric) diffuse shading is available.
Occlusion: Two way occlusion to control the direct and indirect light occlusion.
Emission: Every material can be emissive.
Detail: Details maps are able to add a detail layer on top of the albedo input using a mixed, additive or multiplied behavior. Even detail normals are possible.
Gooch: Fully control the bright and dark areas of your object by interpolating between specific colors based on the lighting condition.
Rim: Rim Lighting is based on the fresnel effect. Outer areas of the Material will be highlighted.
Iridescence: Adds a Iridescence effect on top of the surface. Based on the viewing angle, areas will change color gradually.
Color Grading: Controls how the contrast, saturation and brightness is applied.
Dissolve: Dissolves the surface based on a given pattern.
Vertex Animation: The Vertex Animation offers three generic animations, which are computed on the shaders side (no additional setup required).
Light Transmission: Light will pass through the object and defines how (Subsurface or Translucent) it passes through.
Particles: Customize particles like the default geometry.
Stencil: Fully controllable stencil buffer.
Refraction: Creates a refracted look for geometry behind the surface.
Outlines: Based on the 3 outline modes tweaked towards pixel perfection. Even and uneven outlines are possible.
Stutter: Vertex Animations and Artistic features can stutter to simulate a redrawn effect.
Custom Editor: Easy to use inspector tweaked towards artists to combine each feature and create an unique style.
XR: VR and AR compatible.
Vertex Colors: Vertex colors are automatically used if no albedo map is set.

حجم کل : 170 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا