بیت گراف
Unity Assetپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژهیونیتی

دانلود پروژه MMO Camera v1.0.1 برای یونیتی

Asset Store - MMO Camera

دانلود پروژه MMO Camera برای یونیتی

پروژه MMO Camera برای یونیتی

 

پروژه MMO Camera برای یونیتی : این پروژه طوری طراحی شده است که همان حسی را که در محبوب ترین MMO های جهان پیدا می کنید به دوربین بدهد ، این پروژه رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز آماده کرده‌ایم ، پیاده‌سازی این پروژه آسان است دارای ویژگی‌هایی است که از کنترل‌کننده‌های کاراکتر و سیستم‌های ورودی انتزاعی پشتیبانی می کند بنابراین بدون نیاز به بازسازی دوربین، کنترل کاملی بر آن سیستم‌ها دارید ، با سافت ساز همراه باشید.

گراویتی

عنوان : Asset Store – MMO Camera

فرمت : unitypackage

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه یونیتی

شرکت سازنده : Unity Asset

Asset Store – MMO Camera

The MMO Camera is designed to give the same camera feel you find in the world’s most popular MMOs. It’s easy to implement, packed with features, and abstracted from character controllers and input systems, so you have complete control of those systems without having to refactor the camera.

MMO Camera Features:

Traditional Mouselook

Right-button mouselook and left-button orbit with an option to pivot the target when the camera is at a 90-degree offset.

Smooth Zoom

The camera zooms smoothly in and out, completely configurable and framerate independent.

Ground-look and Wall-look

Lets the player look up at the ceiling or the sky when hitting the ground and enters into groundlook against walls when level with the target.

Ground-zoom and Ground-fall

While in ground-look the camera rolls in along the terrain when zooming and if you back off a platform or cliff it sinks down but won’t get stuck or blocked by the edge.

Object Occlusion

The camera moves around occluding objects with a smooth zoom recovery when no longer blocked. Based on tags and layers so you have total control of what occludes and what doesn’t.

Occlusion Fade

Lets you set objects to fade in and out when they block the camera instead of occluding. Based on Tags and Layers, just like occlusion, so you have control of what objects fade.

First-person Fade

When transitioning into and out of first-person, your target can fade with a render queue swapping feature, so it works with overlapping transparent shaders.

Framerate Independent

You can bang the camera against the ground as hard as you want and it will enter groundlook at the right spot every time.

Decoupled

The MMO Camera is abstracted from input and character controller systems. Use your own character controller or another one from the Unity Asset Store, and just implement a simple interface to integrate the MMO Camera. An example input controller and a basic character controller are included to get you started.

Super Easy to Implement

Just add the MMO Camera component to a camera, drag the target transform into the Target property, and it just works.

حجم کل : 238 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا