دانلود پروژه More Effective Coroutines PRO v3.12.0 برای یونیتی
Asset Store - More Effective Coroutines PRO
More Effective Coroutines PRO برای یونیتی
پروژه More Effective Coroutines PRO برای یونیتی : این پروژه یک اجرای بهبود یافته از کوروتین به صورت پرو است ، آخرین نسخه این پروژه رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، این پروژه کورتین ها را با دو برابر سریعتر از کوروتین های پیش فرض یونیتی قدرتمندتر می کند و گزینه های جدیدی را که کورتین های پیش فرض یونیتی ندارند رو در اختیار شما قرار می دهد ، با سافت ساز همراه باشید .
عنوان : Asset Store – More Effective Coroutines PRO
فرمت : unitypackage
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه یونیتی
شرکت سازنده : Unity Asset
Asset Store – More Effective Coroutines PRO
More Effective Coroutines (MEC) is an improved implementation of coroutines.
When you use Unity’s built-in default coroutines you will have to be very careful about how you use them or else they will allocate memory that the garbage collector later has to clean up. This can cause your app to randomly skip frames. MEC solves that issue for coroutines, while also making coroutines more powerful by running about twice as fast as Unity’s default coroutines do and providing you with a host of new options that Unity’s default coroutines don’t have.
This is the Pro version. The free version of MEC contains the mininum set of features, whereas the Pro version contains the full set. Both versions run on the same super-fast core.
Switching between MEC coroutines and Unity’s default coroutines is really easy. They can even be used side by side in the same project.
Advantages of MEC (both free and pro):
– MEC doesn’t require that your class inherit from MonoBehavior in order to run a coroutine.
– Coroutines can be “tagged” with a string when created, allowing you to kill or pause coroutines individually or as a group.
– MEC contains no pre-compiled DLLs, which makes debugging easier.
– MEC contains useful extra segements, like SlowUpdate.
Additional features found in Pro:
– Additional segments: All the segments that are included in the free version, plus RealtimeUpdate, EditorUpdate, EditorSlowUpdate, EndOfFrame, and ManualTimeframe.
– Additional functions: RunCoroutineSingleton for when you want to ensure that there is only ever one instance of a particular coroutine running at a time. SwitchCoroutine changes the timing segment or tag of a coroutine while running.
– Extension methods: Delay adds a delay to the beginning of a coroutine. Append and Prepend automatically run one coroutine as soon as the previous one finishes. CancelWith extends the coroutine to automatically stop when a given condition goes out of scope. Superimpose runs two coroutines together. (which can be useful for wait or kill operations.) Hijack changes the return value of a coroutine. (which can be useful when you want to run the exact same code, but in slow motion).
– A lot of additional ways to control a coroutine from just the handle, such as changing the segment, layer, tag, or even ending it.
– Coroutines can be grouped so that when one is terminated or paused the others in the group do the same.
حجم کل : 2 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید