بیت گراف
Unity Assetپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژهیونیتی

دانلود پروژه Next-Gen Soft-Shadows v2.1.5 برای یونیتی

Asset Store - Next-Gen Soft-Shadows v2.1.5

دانلود پروژه Next-Gen Soft-Shadows برای یونیتی

پروژه Next-Gen Soft-Shadows برای یونیتی

 

پروژه Next-Gen Soft-Shadows برای یونیتی : این پروژه نرمترین و سریعترین راه حل برای ایجاد سایه های نرم برای نرم افزار یونیتی است رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، این پروژه از ابزارهای قدرتمند جدید ، الگوریتم های سایه زنی ، بهینه سازی ها و مؤلفه های نوری توصیفی کاربر پسند برای بهبود کیفیت روشنایی صحنه استفاده می کند ، این پروژه یک بسته سایه کامل برای بالا بردن کیفیت پروژه های شما به سطح بعدی است ، با سافت ساز همراه باشید .

ویژگی های این پروژه

  • دارای Frustum Shadows با فیلتر دوگانه برای انواع چراغ ها
  • دارای یک denoiser قدرتمند که به عنوان یک فیلتر سایه جداکننده در بالای فیلتر پایه عمل می کند
  • پشتیبانی از AR / VR برای همه سایه ها
  • پشتیبانی در تمام سیستم عامل هایی که یونیتی سایه ها را پشتیبانی می کند
  • پشتیبانی از نمونه برداری درون خطی
  • سایه های سریع
  • سازگار با AR / VR ، DX11 ، DX12 ، PS4 ، XB1 ، SWITCH ، GLCore ، GLES3.0 ، Metal ، Vulkan یا API های معادل
  • و ..

تصاویری از پروژه :

گراویتی

عنوان : Asset Store – Next-Gen Soft-Shadows

فرمت : unitypackage

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه یونیتی

شرکت سازنده : Unity Asset

Asset Store – Next-Gen Soft-Shadows

The next iteration of the smoothest and fastest dynamic soft-shadows solution for Unity is here. Easier to integrate, faster to render, prettier than previous versions! Featuring powerful new tools, shadowing algorithms, optimizations and user friendly self-descriptive light components to improve the quality of your scene lighting. NGSS is complete shadows package to skyrocket your projects quality to the next level!

Shadows algorithms:
A PCSS filter (Area-like soft-shadows) and a PCF filter (uniform soft-shadows). A powerful denoiser that skyrockets the base filters, acting as a separable filter and features screen space infinite Frustum Shadows with bilateral filtering and edge tolerance. Chose between blue noise or dithering. Samplers are stabilized at screen-space thus the shadow samplers jitters less while being Temporal friendly.

Optimizations:
NGSS uses the least amount of sampling to filter out shadows while skipping fully lit or fully shadowed areas making it one of the fastest solution on the market for realistic penumbra shadows.

Inspirations:
NGSS features a ground-breaking combination of kernel filters mainly based on Monte Carlo. The result is a high quality smothered dynamic penumbra shadows similar to raytraced shadows with superior banding and aliasing removal, making extremely tiny shadowmaps look outstanding.

The package
Comes with one Wizard tool to install NGSS internal shadow libraries and is one click to install and one click to uninstall. Both Local shadows and Directional shadows provides it’s own libraries, they are independent from each other. NGSS provides shadow components to attach to your scene lights (all lights) that allow you to tweak shadow properties such as quality, softness opacity, etc at runtime.
Finally, NGSS replaces Unity shadows libraries internally, this allow NGSS to behave the same way as Unity shadows while being compatible with any packages on the AssetStore that uses the Standard (built-in) renderer.

Shadow Features:
– Frustum Shadows (screen space traced) with bilateral filtering for all lights types
– A powerful denoiser that act as a separable shadow filter on top of the base filter (multiplying the quality for free)
– PCSS (area-like soft-shadows) and PCF (uniform soft-shadows) filtering for all lights
– AR/VR support for all shadows
– Full Shadows on all platforms where Unity supports shadows (requires SM3.0 or up)
– Cascade Blending on all shadow projections
– Inline sampling support. Avoids duplicating RenderTextures, uses built-in lights depthmaps
– Filter Quality Set: from 4 up to 128 samplers (scales from mobile up to cinematic CG)
– Fast Shadows. Using custom aggressive early bailing out algorithms. Soften shadows only in the penumbra area, skip fragments that are fully lit or fully occluded.

Supported platforms:
Works locally by installing NGSS libraries or with remote cloud builds system by including the libraries directly into your shaders. Easy and quick setup.
Not compatible with DX9 and GLES1/2!
Compatible with AR/VR, DX11, DX12, PS4, XB1, SWITCH, GLCore, GLES3.0, Metal, Vulkan or equivalent APIs.
Requires a minimum of SM3.0 on supported APIs.

Supported Unity versions:
Unity 5.6 up to 2019 (Built-in Renderer) HD & LW pipeline support coming in the future.

Support:
– Stellar customer support. Custom inquiries and code modification for free. Most requests are answered almost instantly. Two years ago v1 launched, many updates and features implemented since then and lot of happy customers!

حجم کل : 50 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا