بیت گراف
Unity Assetپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژهیونیتی

دانلود پروژه Poly Few v5.5 برای یونیتی

Asset Store - Poly Few Mesh Simplifier and Auto LOD Generator

دانلود پروژه Poly Few برای یونیتی

Poly Few برای یونیتی

 

پروژه Poly Few برای یونیتی : این پروژه یک راه حل کامل بهینه سازی برای یونیتی است که هدف آن حل مشکل صحنه های پیچیده و سنگین است به شما امکان می دهد صحنه های پیچیده سه بعدی با کیفیت بالا را بهینه سازی کنید ، آخرین نسخه این پروژه رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، با این پروژه ویژگی های یکپارچه مانند ساده سازی مش ، تولید خودکار LOD ، ادغام مش و ترکیب متریال ، بدون نیاز به نوشتن حتی یک خط کد ، می توانید عملکرد بازی خود را با چند کلیک بهبود بخشید ، با سافت ساز همراه باشید .

گراویتی

عنوان : Asset Store – Poly Few

فرمت : unitypackage

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه یونیتی

شرکت سازنده : Unity Asset

Asset Store – Poly Few

The performance of any 3d application is highly dependent on the total number of polygons that the GPU has to process per frame in a 3d scene. If you have a complex scene containing high polygon 3d models with a lot meshes that use a lot of different materials, the overall performance of your game will suffer.

Poly few is a complete optimization solution for unity that aims to solve this problem by allowing you to optimize high quality complex 3d scenes. With integrated features like mesh simplification, automatic LOD generation, mesh merging and material combining, you can greatly improve the performance of your game with a few click without the need of writing even a single line of code.

Such optimization techniques are especially useful when developing for resource constrained platforms like mobile phones or other low end devices. This can also help eliminate your expenses for artists.

Requirements & Limitations:

► Unity Editor 2017 and Above is required.

► Scripting Runtime Version Required: .NET 4.6 Equivalent or Above. Go to PlayerSettings > Configuration > Scripting Runtime Version and change it to .NET 4.6 equivalent or Above

► In the Runtime API the methods for importing OBJ files from local file system and for exporting GameObjects to obj don’t work on WebGL builds as WebApps have no access to local file system, however the function for importing OBJ file from a server can be used on WebGL.

► Polygon reduction might not work best for every model, there is a limit that varies mesh to mesh for the number of polygons you can reduce to, without causing too much distortion in the mesh.

► Material combiner can only combine materials that use the Standard Shader or its variants (Standard Specular etc) and it uses texture arrays to combine materials not texture atlases.

► In Unity 2017.2 and below, mesh combiner won’t combine meshes if the combined mesh exceeds the maximum vertex count of 65534. This is a limitation in older versions of Unity.

► Unity Trees (Tree editor) have a limitation that it cannot have wind zones affect it if it has LODs (LODGroup component) setup. This is not a bug in PolyFew but a limitation with Unity itself.

حجم کل : 24 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا